عرضه آپدیت iOS 9.3 برای ابزارهای قدیمی اپل به دلیل مشکل فعالسازی متوقف شد

جمعه ۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل به تازگی عرضه‌ی آپدیت آی او اس 9.3 را برای دستگاه‌های خود آغاز کرده است. اما به نظر می‌رسد برخی دستگاه‌های قدیمی با بروزرسانی به این نسخه دچار مشکل فعالسازی شده‌اند. به این دلیل اپل ارائه‌ی بروزرسانی برای دستگاه‌های قدیمی را به صورت موقت متوقف کرده است.
تبلیغات

اپل ارائه‌ی بروزرسانی iOS 9.3 برای دستگاه‌های خود را آغاز کرده است اما با مشکلی که برای برخی کاربران ابزارهای قدیمی اپل پیش آمده این شرکت در حال حاضر به طور موقت عرضه‌ی بروزرسانی را متوقف کرده است. اپل اعلام کرده است که ابزارهای تحت تاثیر، در صورت از یاد رفتن رمز عبور توسط کاربر، در مرحله‌ی فعالسازی دچار مشکل می‌شوند.

دستگاه‌هایی که ممکن است دچار مشکل شوند شامل آیفون ۴ اس، ۵، ۵ سی، ۵ اس، آیپد ایر ۲، آیپد ایر و نسل سوم و چهارم آیپد می‌شود. اپل در مورد آیپد مینی و آیپاد تاچ سخنی به میان نیاورده است. با این حال کاربران در توییتر با آیپد مینی، مینی ۲، مینی ۳ و نسل پنجم آیپاد تاچ نیز به مشکل خورده‌اند.

در این مدت که اپل در حال رفع مشکل است، از کاربران خواسته تا از طریق iCloud.com رمز عبور خود را دوباره تنظیم کرده یا قفل فعالسازی را غیرفعال کنند. همچنین می‌توان دستگاه اپلی را برای رفع مشکل به آیتونز متصل کرد. البته اپل اعلام کرده که طی چند روز آینده بروزرسانی اصلاح شده را عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات