سیانوژن ساخت مستقیم اپلیکیشن درون سیستم عامل را ممکن کرد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
سیانوژن سال پیش قرارداد همکاری با مایکروسافت امضاء کرد که باعث می‌شد برنامه‌ها و سرویس‌های این غول نرم‌افزاری به درون سیستم عامل سیانوژن ادغام شوند. اکنون سیانوژن اعلام کرده که توسعه‌دهندگان می‌توانند مستقیم اپلیکیشن‌ها را با این سیستم‌عامل ادغام کند.
تبلیغات

مایکروسافت اعلام کرده که دستیار دیجیتالی این شرکت با نام کورتانا قرار است با ادغام شدن، درون نسخه‌ی بعدی سیانوژن حضور داشته باشد. با اینکه مایکروسافت اولین شرکتی است که می‌خواهد کورتانا را اینچنین با سیانوژن ادغام کند، اما توسعه‌دهندگان طرف سوم نیز به زودی چنین دسترسی مشابهی را خواهند داشت.

سیانوژن امروز یک نسخه از پلتفرم Mod منتشر کرده که به اپلیکیشن‌های طرف سوم اجازه استفاده مستقیم از API‌های سیستم‌عامل سیانوژن را می‌دهد. مایکروسافت اولین کمپانی است که قصد دارد از این ویژگی جدید و آزادی بیشتر در سیانوژن استفاده کند و برنامه‌های خود مانند اسکایپ، وان‌نوت و ابزار دیگر را با این سیستم‌عامل ادغام کند.

سیانوژن امید دارد با پلتفرم Mod سیستم‌عامل خود را با کمک شرکای نرم‌افزاری و دیگر توسعه‌دهندگان بیشتر گسترش دهد. پلتفرم Mod از سیانوژن رسماً از ماه آینده منتشر می‌شود و برای دسترسی به آن به نسخه‌ی ۱۳ یا بالاتر سیانوژن نیاز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات