آیا گوگل نسخه‌ی جدیدی از اندروید را در جریان کنفرانس I/O معرفی خواهد کرد؟

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
براساس شایعاتی که حول گوگل و پیش از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی به گوش می‌رسد، به‌نظر می‌رسد غول جستجو در نظر دارد تا نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید را  در این کنفرانس معرفی نماید. براساس شایعات موجود، حرف اول نام این سیستم‌عامل L‌خواهد بود.
تبلیغات

ساندارپیچای، قائم‌مقام گوگل اعلام کرد که وی وظیفه‌ی معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید را در جریان سخنرانی اصلی کنفرانس گوگل برعهده دارد. این یکی از اقداماتی است که نشان از بروز بودن کمپانی گوگل دارد. بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این داشت که باید شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل در ماه‌های انتهایی سال جاری باشیم، اما گوگل برای اولین بار در پی آن است تا کاربران را با نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود پیش از موعد مقرر آشنا سازد. اپل نیز چنین اقدامی را در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل برای معرفی iOS 8 انجام داد.

همانطور که می‌دانید، Google I/O کنفرانس توسعه‌دهندگان کمپانی گوگل است که هرساله در این روزها برگزار می‌شود، از این‌رو باید در انتظار معرفی و عرضه‌ی ابزار‌های جدیدی در جریان این کنفرانس باشیم. یکی دیگر از موضوعات هیجان‌انگیر در مورد کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل، انتشار جزئیات بیشتر از اندروید مخصوص گجت‌های پوشیدنی یا همان Android Wear‌ است. همچنین باید به ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر Android Wear نیز اشاره کرد که احتمالاً شاهد عرضه‌ی محصولاتی توسط ال‌جی، سامسونگ و موتورولا خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات