اولین بروزرسانی برای ویندوزفون 8.1 عرضه شد؛ افزایش طول عمر باتری

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اولین بسته‌ی بروزرسانی برای ویندوزفون 8.1 نسخه‌ی پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان را ارائه کرد. حجم این بروزرسانی 22 مگابایت است و هم اکنون در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است.
تبلیغات

این بروزرسانی شامل موارد مهم و حیاتی نیست و تنها موارد جزئی را شامل می‌شود. بنابراین نباید انتظار تغییرات اساسی را از آن داشته باشید. این بسته‌ی نرم‌افزاری جدید به رفع چند باگ که به دلیل ارتقاء از ویندوزفون 8 به نسخه‌ی 8.1 به وجود آمده بودند بسنده کرده است، هر چند که مایکروسافت عنوان کرده افزایش طول عمر باتری دستگاه یکی دیگر از مواردی است که در این بروزرسانی به آن توجه ویژه‌ای شده است.

پس از نصب بروزرسانی هیچ‌گونه تغییری در ظاهر رابط کاربری ویندوزفون مشاهده نشده است. البته چنانچه شما هرگونه تغییری در ظاهر و عملکرد سیستم عامل مشاهده کردید، خوشحال خواهیم شد آن را با ما و دوستانتان در همین صفحه به اشتراک بگذارید.

نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوزفون 8.1 برای تمامی افراد در دسترس است و همه کسانی که یک حساب کاربری در Windows Phone App Studio داشته باشند می‌توانند جدیدترین نسخه از این سیستم عامل را دریافت نمایند.

ما نیز چندی قبل در زومیت اقدام به بررسی ویژگی‌ها و امکانات جدید این نسخه از ویندوزفون نمودیم. همچنین لازم است بدانید که نسخه‌ی نهایی و رسمی ویندوزفون 8.1 روز سه‌شنبه سوم تیرماه امسال برای عموم عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات