تماشا کنید: با استفاده از قابلیت Word Flow در ویندوزفون 8.1، رکورد وارد کردن متن در سریع‌ترین زمان شکسته شد

یک‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس بیلد 2014 در سان‌فرانسیسکو، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود با نام ویندوزفون 8.1 را معرفی کرد. این نسخه از ویندوزفون با ویژگی‌ها و امکانات نوینی پای در میدان رقابت نهاده است که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان تایپ از طریق قابلیت Word Flow در کیبورد این سیستم‌عامل اشاره کرد.
تبلیغات

قابلیت Word Flow در نسخه‌ی جدید ویندوزفون گنجانده شده است که امکان تایپ از طریق کیبرد مجازی QWERTY این سیستم‌عامل را سهل‌تر می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توان بدون برداشتن انگشت از روی کیبرد و لمس ممتد آن از روی حروف مختلف عبور کرده و کلمات مورد نظر را از این طریق وارد کرد.

مایکروسافت در پروسه‌ی توسعه ی این سیستم چنان دقتی به خرج داده که سرعت تایپ با استفاده از این روش رکورد جدیدی را به خود اختصاص داده است. همانطور که در این ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، گواراوشارما با ملحق شدن به تیم مایکروسافت در ماه ژانویه در حضور یکی از نمایندگان گینس، رکورد مربوط به تایپ را از طریق استفاده از قابلیت Word Flow شکسته است.

ویندوزفون 8.1 ‌موفق شده است تا با استفاده از این ویژگی رکورد 18.44 را برای خود به ثبت برساند که در مقایسه با زمان 18.53 که پیش از آن به ثبت رسیده بود، رکورد جدیدی است.

لینک دانلود ویدئو

نظر شما در مورد ویندوزفون 8.1 و قابلیت‌های جدید آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات