شاید ویندوزفون 8.1 از قابلیت USB OTG پشتیبانی نماید

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
مطمئنا در صورتی که این ویژگی به ویندوزفون اضافه شود، این پلتفرم یک قدم دیگر به اکوسیستم اندروید نزدیک‌تر خواهد شد و در صورت برخورداری از چنین ویژگی‌هایی ویندوزفون یه یکی از عمده‌ترین رقبای اکوسیستم‌ اندروید تبدیل خواهد شد.
تبلیغات

ناوزیل‌نجیب، یکی از کارمندان سابق مایکروسافت در توئیت خود اشاره کرده است که تلفن‌هوشمند وی که از ویندوزفون 8.1 بهره می‌برد، قادر است در زمان اتصال فلش از طریق USB، آن را شناسایی نماید.

پیامی که در زمان اتصال فلش نمایش داده می‌شود، بدین‌گونه است: «USB storage detected. Tap to view files». مطمئنا این یکی از مهم‌ترین اخبار برای اشخاصی است که دسترسی به فایل‌ها‌ی سیستمی اهمیتی فراوانی برای آن‌ها دارد. مطمئنا برخورداری از قابلیت USB OTG-USB on-the-go می‌تواند کاربران بسیاری را به سمت ویندوزفون جلب کند.

هرچند نمی‌توان منتظر استفاده از چنین قابلیتی در نسخه‌ی نهایی ویندوزفون بود، اما مطمئنا شنیدن چنین خبری گویای اضافه شدن چنین قابلیتی در آینده‌ی نزدیک خواهیم بود.

بهره‌گیری از قابلیت USB OTG در ویندوزفون علاوه بر امکان مدیریت فایل‌ها امکانات بسیاری را در اختیار کاربران ویندوزفون قرار خواهد داد. از جمله‌ی امکانات اضافه شده می‌توان به امکان استفاده از وسایل جانبی اشاره کرد که می‌توان برای مثال کنترلر ایکس‌باکس را از جمله‌ی آن‌ها نام برد. قاعدتا باید برای مشاهده‌ی امکانات و ویژگی‌های سیستم‌عامل جدید باید به انتظار عرضه‌ی رسمی این سیستم‌عامل باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات