iOS 7.1 تنها سه روز پس از زمان عرضه توسط 17.9 درصد از کاربران آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته است

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
72 ساعت پس از عرضه نسخه 7.1 از سیستم عامل همراه اپل موسوم به  iOS 7.1، گزارش شده که نزدیک به 17.9 درصد از کاربران ساکن آمریکای شمالی به جدیدترین نسخه از این سیستم عامل بروزرسانی نموده و از آن استفاده می‌کنند.
تبلیغات

این گزارش که توسط موسسه Chitika که یک شرکت تحقیقاتی در زمینه موبایل و شبکه است تهیه شده، به خوبی نشان می‌دهد که طی این مدت زمان کوتاه از عرضه نسخه جدید سیستم عامل iOS، کاربران زیادی اقدام به دریافت و نصب آن بر روی دستگاه‌های خود نموده‌اند.

این بروزرسانی پس از ارائه نسخه 7.0.6 از این سیستم‌عامل عرضه شده که به عقیده کارشناسان به دلیل وجود نقاط ضعف متعدد امنیتی به هکرها اجازه می‌داد کنترل ایمیل کاربران و دیگر مواردی که می‌بایست به صورت رمزگذاری شده منتقل می‌شدند را به دست گرفته و تمامی آن‌ها را به راحتی مطالعه و بررسی کنند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط موسسه چیتیکا منتشر شده، هنوز تعداد کاربرانی که از نسخه 7.0.6 استفاده می‌کنند، دو برابر بیشتر از کسانی است که نسبت به دریافت نسخه 7.1 اقدام نموده‌اند. نکته جالب در این مورد این است که 48 ساعت پس از عرضه نسخه 7.0.6 تنها 13.3 درصد از کاربران اقدام به دریافت آن نموده‌اند.

قابلیت CarPlay اپل که پیشتر با نام iOS در خودرو از آن نام برده می‌شد نیز بخشی از نسخه جدید این سیستم عامل تلقی می‌شود. مضاف بر این، اپلیکیشن‌های سیری و تقویم نیز دستخوش بهینه‌سازی شده‌اند.

این نسخه از iOS برای گوشی آیفون 4 به بعد و تبلت آیپد 2 به بعد ارائه شده و کاربران از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به دریافت و نصب آن بر روی دستگاه خود اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات