هواوی در MWC 2022 شرکت می‌کند

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
هواوی از برگزاری کنفرانس در کنگره‌ی جهانی موبایل خبر داده است. این شرکت کنفرانس خود را یک روز پیش از آغاز رسمی MWC برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی به‌تازگی رسماً اعلام کرده است که در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) امسال حضور پیدا می‌کند. به‌گزارش Gizmochina هواوی در این مراسم بزرگ که در پایان فوریه‌ی ۲۰۲۲ (اوایل اسفند ۱۴۰۰) برگزار می‌شود، جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه‌ی فناوری را به‌نمایش خواهد گذاشت.

MWC یکی از همایش‌های بزرگ مربوط به صنعت موبایل و ارتباطات سیار است که سالانه مؤسسه‌ی GSMA در بارسلونا برگزار می‌کند. در سال جاری میلادی، از ۲۸ فوریه تا ۳ مارس (۹ تا ۱۲ اسفند) شاهد برگزاری MWC 2022 خواهیم بود. هواوی صفحه‌ی اختصاصی MWC را در وب‌سایت رسمی خود باز کرده است تا اعلام کند که روز ۲۷ فوریه (۸ اسفند) کنفرانس مطبوعاتی‌اش را برگزار می‌کند. با مراجعه به سایت هواوی می‌‌توانید برای مشاهده‌ی مراسم ثبت‌نام کنید.

هواوی معتقد است که اقتصاد جهانی روندی روبه‌بهبود طی می‌کند و دیجیتالی‌شدن صنعت نقش مهمی در توسعه‌ی اقتصادی ایفا می‌کند. هواوی روی توسعه‌ی زیست‌محیطی نیز متمرکز است و تلاش می‌کند حجم کربن در حال انتشار به اتمسفر را کاهش دهد. شرکت چینی در تلاش است با همکاری شرکای تجاری خود زیرساخت هوشمند ICT را در آینده طراحی کند. هواوی در کنفرانس MWC جزئیات بیشتری منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات