نتیجه نظرسنجی: سامسونگ گلکسی اس 9 جذاب‌ترین محصول MWC 2018

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به اعتقاد کاربران زومیت، سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه MWC 2018 بودند.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته کنگره جهانی موبایل در بارسلونا به کار خود پایان داد. این نمایشگاه که از آن به عنوان بزرگ‌ترین رویداد موبایل جهان یاد می‌شود، میزبان چندین محصول جدید بود. سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، سونی اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت، نوکیا ۸ سیروکو، ایسوس ذن‌فون ۵ زد پرچمداران جدید دنیای موبایل بودند که در این نمایشگاه معرفی شده و برای اولین بار در معرض نمایش عموم قرار گرفتند.

البته در کنار معرفی پرچم‌داران، از محصولات میان‌رده‌ی جدیدی نیز رونمایی شد که نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ و ایسوس ذن‌فون ۵ و ذن‌فون ۵ لایت برخی از این محصولات هستند. هواوی نیز در کنفرانس خود نشان داد که MWC به رویدادی برای معرفی گوشی‌های موبایل خلاصه نمی‌شود و با معرفی اولترابوک میت‌بوک ایکس پرو و تبلت مدیاپد ام ۵، تنوع بیشتری به محصولات خود بخشید.

زومیت نیز طبق سنت همیشگی خود پس از پایان رویداد، به نظرسنجی در خصوص جذاب‌ترین محصول از نظر کاربران خود پرداخت. در این نظرسنجی شاخص‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه شرکت داده شده‌اند. طبق نتایج بدست‌ آمده از ۲٬۲۸۶ شرکت‌کننده، بیش از ۴۲ درصد از کاربران زومیت، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را جذاب و شاخص‌ترین محصولات معرفی شده در MWC 2018 می‌دانند.

نوکیا ۸ سیروکو با ۲۰ و پرچمداران سونی با ۱۵.۶ درصد پس از گلکسی اس ۹ به عنوان جذاب‌ترین محصولات انتخاب شدند. ایسوس ذن‌فون ۵ زد و میت‌بوک ایکس پرو هواوی نیز در رده‌ی چهارم و انتهایی قرار گرفتند.

نتیجه نظرسنجی زومیت

از مشارکت شما کاربران همیشگی زومیت در این نظرسنجی سپاس‌گذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات