نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به نوکیا 8 سیروکو

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
پرچم‌داری که نوکیا در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد، نوکیا ۸ سیروکو بود که در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به این محصول اچ‌ام‌دی گلوبال را مشاهده کنید.
تبلیغات

نوکیا یا به بیان بهتر، اچ‌ام‌دی گلوبال امسال با دست پری به کنگره ی جهانی موبایل بارسلونا آمده بود. این کمپانی در جریان کنفرانس خود از گوشی‌های متعددی رونمایی کرد که از جمله‌ی آن‌ها باید به نوکیا وان، نوکیا ۶ ۲۰۱۸، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸۱۱۰ و نوکیا ۸ سیروکو اشاره کرد. نوکیا ۸ سیروکو پرچم‌داری است که این کمپانی برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

نوکیا ۸ سیروکو از قابلیت‌های سخت‌افزاری نظیر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، صفحه‌ی نمایش ۵.۵ ساخت ال‌جی از نوع پی‌اولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. این گوشی‌ هوشمند در مقایسه با نوکیا ۸ از تغییرات زیادی بهره می‌برد که از جمله‌ی آن باید به نمایشگری با لبه‌های خمیده اشاره کرد.

نوکیا ۸ سیروکو از پنل شیشه‌ی گوریلا گلس در پنل پشت و جلو بهره می‌برد که در لبه‌ها توسط یک فریم از جنس استیل ضد زنگ به هم پیوند خورده است. نوکیا مدعی است که این فریم استیل مقاومت بسیار بالایی دارد. در مجموع نوکیا ۸ سیروکو را باید در زمره‌ی گوشی‌های باکیفیت بازار قرار داد که البته بدنه‌ی آن اثر انگشت را جذب می‌کند.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات