ایرباد اکسپریا Ear Duo سونی از ماه آینده با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه می‌شود

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سونی در حاشیه‌ی MWC 2018 از مدل نهایی ایرباد‌ اکسپریا Ear Duo رونمایی و اعلام کرد که آن‌ را از ماه آینده با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه می‌کند.
تبلیغات

سونی ایرباد بی‌سیم اکسپریا Ear Duo را ماه آینده با قیمت ۲۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد کرد. پیش‌فروش این ایرباد که از نوع «هدست‌ آزاد» است و از دو سال پیش طرح مفهومی آن‌ها به نمایش گذشته شده، از امروز در آمازون آغاز می‌شود.

Ear Duo در واقع قطب مخالف هدفون‌های تحسین‌شده‌ی سونی است که از قابلیت حذف نویز بهره می‌برند. این ایرباد قصد دارد تجربه‌ی «شنیداری دوگانه» را که در ترکیب موسیقی با صدای محیط اطراف تشکیل می‌شود، ارائه دهد. اعلان‌های صوتی مربوط به تقویم، سرخط خبرها و دیگر عناوین نیز از این هدست پخش خواهند شد. علاوه بر این، بسته به آنکه این ایرباد را با دستگاه آی‌اواس جفت کنید یا اندروید، امکان یکپارچگی با گوگل اسیستنت و سیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه CES در ماه ژانویه، تجربه‌ی استفاده از این ایرباد به‌گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید موسیقی در یک مرکز خرید یا فروشگاه در حال پخش است. این ویژگی منحصربه‌فرد به شما امکان می‌دهد تا بدون آنکه صدای موسیقی موجب حواس‌پرتی شود، به گفتگو با همکاران یا دوستان خود بپردازید.

با این حال اگر مایل هستید تمام توجه خود را معطوف لیست‌ پخش و پادکست‌های خود کنید و از محیط اطراف غافل شوید، این محصول قطعا مناسب شما نخواهد بود. سونی ادعا می‌کند این ایرباد قادر به «سنجش محیط و تشخیص فعالیت خودکار» هستند. احتمالا برخی از عملکردهای آن نیازمند یک اپلیکیشن اختصاصی روی گوشی هوشمند باشد.

Sony’s Xperia Ear Duo earbuds

ایرباد اکسپریا Ear Duo در کنار کنترل‌های لمسی، از حرکات سر نظیر بالا و پایین بردن سر به‌منظور پاسخ به تماس ورودی یا تکان دادن سر به‌منظور رد تماس پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید با چپ و راست بردن سر، قطعه‌ی در حال پخش را رد کنید یا به قطعه‌ی قبلی بروید. سونی می‌گوید که ایرباد جدیدش با یک بار شارژ، ۴ ساعت دوام می‌آورد. این ایرباد در دو رنگ مشکی و طلایی و از اواخر ماه می (اواخر فروردین) عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات