نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9‌ پلاس سامسونگ

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود یا همان گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی‌ها را مشاهده کنید.
تبلیغات

سامسونگ ساعاتی پیش و در جریان برگزاری مراسم خود در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا، از نسل جدید پرچمداران سری گلکسی اس رونمایی کرد. گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با وجود اینکه از نظر ظاهری تغییرات آنچنان زیادی جز بهبودهای جزئی شاهد نبودند؛ اما از نظر مشخصات فنی دچار تحول شده‌اند.

علاوه‌بر به‌روزرسانی ماژول‌های سخت‌افزاری هر دو گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس که شامل استفاده از آخرین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام یا همان اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار اکسینوس ۹۸۱۰ است، باید به تغییرات بزرگ دیگری اشاره کرد که گلکسی اس ۹ را به یک گوشی جدید و متفاوت بدل می‌کند. شاید بتوان بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین تغییر صورت‌گرفته را دیافراگم متغیر در دوربین اصلی هر دو گوشی هوشمند خواند که امکان استفاده از دو دیافراگم f/1.5 و f/2.4 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

البته نباید از ویژگی جالب دیگری که البته با عرضه‌ی آیفون ۱۰ بر سر زبان‌ها افتاد، غافل شد. سامسونگ برای مقابله با انیموجی در آیفون‌های اپل، AR Emoji را رونمایی کرده است که در واقع اموجی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از اموجی مبتنی بر واقعیت افزوده می‌توان چهره را اسکن کرد و براساس چهره‌ی اسکن‌شده، اموجی اختصاص در ۱۸ حالت مختلف ساخت.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک زومیت به گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را به نظاره بنشینید.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات