سامسونگ گلکسی اس 9 تا ۴۰۰ گیگابایت از حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کند

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
برطبق گفته‌ی سامسونگ، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تا ۴۰۰ گیگابایت از حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

امروز سامسونگ در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون، از پرچم‌داران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی کرد. برخلاف آنچه در نسل پیشین شاهد آن بودیم، سامسونگ در پرچم‌داران امسال تغییری در طراحی اعمال نکرده و تنها به بهبود و اضافه‌ کردن ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسنده کرده است. پرچم‌داران امسال سامسونگ در سه نسخه‌ی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده‌اند.

با توجه به استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی در نسخه‌ی پایه پرچم‌داران امسالِ سامسونگ، امکان استفاده از حافظه‌های جانبی بسیار مهم و ضروری به‌ نظر می‌رسد. از آنجایی که استفاده از سرویس‌های ابری به اینترنت پرسرعت نیازمند است، بسیاری از کاربران از فواید آن بی‌بهره می‌مانند و به‌ناچار مجبور به استفاده از حافظه‌های جانبی میکرو اس‌دی می‌شوند. 

حال سامسونگ با آگاهی از این موضوع، امکان استفاده از حافظه‌های جانبی را در پرچم‌داران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس فراهم آورده است. پرچم‌داران امسال کره‌ای‌ها تا سقف ۴۰۰ گیگابایت از کارت‌های میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند. 

کارت‌های میکرو اس‌دی با ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت از مدت‌ها قبل در بازار حضور دارد؛ اما تاکنون تنها تعداد معدودی از دستگاه‌ها از این مقدار پشتیبانی می‌کردند. حال باتوجه به اهمیت تصویربرداری موبایل و کیفیت رو‌به‌رشد دوربین‌ها، نیاز به فضای کافی بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌شود. وجود چنین امکانی مسلماً برای کاربران نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی‌ هوشمند، مزیتی مهم برشمرده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات