تیم فرمول یک مک لارن با یک نوجوان ۱۳ ساله قرارداد بست

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تیم فرمول یک مک‌لارن که خود را برای شرکت در گرندپری بحرین در فصل ۲۰۲۱ آماده می‌کند، به‌تازگی با اوگو اوگوچوکوو، نوجوان ۱۳ ساله آمریکایی و قهرمان کارتینگ اروپا قرارداد امضا کرد.
تبلیغات

فصل ۲۰۲۱ فرمول ۱ آخر هفته‌ی جاری با گرندپری بحرین آغاز خواهد شد. به گزارش موتوروان، دنیل ریکیاردو و لندو نوریس قصد دارند سیر صعودی مک‌لارن را در فصل ۲۰۲۰ ادامه دهند؛ اما در پشت صحنه، کارهای بیشتری برای اطمینان از آینده‌ای روشن در این تیم انجام می‌شود. تیم انگلیسی به‌تازگی قهرمان کارتینگ ۱۳ ساله آمریکایی، اوگو اوگوچوکوو را در برنامه توسعه راننده جوان خود به خدمت گرفته است.

دنیل ریکیاردو و لندو نوریس رانندگان تیم فرمول یک مک لارن / Mclaren

از نظر افراد ناآگاه، این برنامه‌ها ریسک بالا و پاداش بالایی دارند. هنگامی که ران دنیس، مدیرعامل مک‌لارن در سال ۱۹۹۸، لوئیس همیلتون و وسلی گریوز را در برنامه راننده جوان تیم به خدمت گرفت، هیچ کسی نمی‌دانست که روزی همیلتون می‌تواند دوران خود را به‌عنوان یک فوق ستاره فرمول یک ادامه بدهد؛ البته گریوز فقط در فصل بعد مسابقه داد.

اوگوچوکوو پس از قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی کارتینگ اروپا، در همان سنی با مک‌لارن قرارداد امضا کرد که همیلتون با این تیم قرارداد امضا کرده بود. این دستاورد فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود و به معنای وجود فرصتی برای انتقال از کارتینگ به اتومبیل‌رانی است؛ اما با کمال میل از پیش‌بینی آینده خودداری می‌کنیم. این قرارداد فقط به تیم مک‌لارن امکان استفاده از خدمات اوگو را می‌دهد.

زاک براون، مدیرعامل مک‌‌لارن ریسینگ، در این زمینه گفت:

ما با علاقه پیشرفت اوگو را مشاهده می‌کردیم؛ بنابراین وقتی فرصت امضای توافق‌نامه با او فراهم شد، هیچ تردیدی در این زمینه نداشتیم. ‌اکنون ما بر حمایت مناسب از اوگو برای کمک به او جهت انجام توانایی‌های بالقوه‌ی خود تمرکز خواهیم کرد.

اوگوچوکوو در بیانیه‌ای که توسط مک‌لارن منتشر شد، گفت:

من افتخار می‌کنم که در اوایل کار خود با تیم برجسته‌ای مانند مک‌لارن ریسینگ قرارداد امضا کرده‌ام. داشتن حمایت مک‌لارن فوق‌العاده و آرزوی هر راننده‌ی جوانی است. من ‌اکنون بر پیشرفت به‌عنوان یک راننده و مسابقه‌دهنده متمرکز شده‌ام؛ بنابراین حضور مک‌لارن در کنار من می‌تواند هم در داخل و هم خارج از پیست کمک کند.
خودروی فرمول یک / Formula One تیم مک لارن / Mclaren

اوگوچوکووو ۱۳ ساله که اهل نیویورک آمریکا است، با حمایت تیمی برجسته و قدرتمند مانند مک‌لارن، فرصت‌های زیادی برای موفقیت در آینده خواهد داشت. اعتماد به نفس در مسابقات، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اصل است و نوجوان آمریکایی آن را به‌روشنی با ثبت چند قهرمانی کارتینگ به نام خود نشان داد. ما مشتاقانه منتظریم که آینده این جوان آمریکایی چه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات