گیگابایت مادربرد ارزان قیمت P85-D3 را با پشتیبانی از پردازنده‌های Haswell روانه بازار کرد

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تا چند وقت پیش خرید مادربوردهایی که از پردازنده های Haswell پشتیبانی می کردند مخصوص کاربران خاص بود و مشتریان محصولات میان رده، سراغ این سری جدید نمی‌رفتند. چرا که این مادربوردها قیمت‌های نسبتا بالایی داشتند و آنچنان در دسترس نبودند. اما مدتی است که مادربوردهای میان رده مبتنی بر سوکت سری 8 اینتل نیز روانه بازار شده اند و ترکیب آنها با پردازنده های ارزان قیمت سری Haswell نیز برای کاربران عادی بسیار خوش قیمت تمام خواهد شد.
تبلیغات

شرکت گیگابایت نیز در همین راستا تا کنون چند مدل مادربورد سری 8 میان رده را به بازار عرضه کرده است که از سوکت های مختلفی پشتیبانی می‌کنند. یکی از جدیدترین این محصولات، مادربورد P85-D3 است که بر پایه چیپ B85 طراحی شده و از پردازنده‌های ارزان قیمت سری Pentium تا سری قدرتمند و حرفه‌ای Core i7 سوکت LGA1150 پشتیبانی می‌کنند.

از جمله امکانات مادربورد P85-D3 گیگابایت می توان به پشتیبانی از فن آوری Ultra Durable 4 اشاره کرد که به دوام بیشتر محصول کمک می کند. همچنین کیفیت بالای قطعات به کار رفته در این مادربورد باعث کاهش نوسانات و در نتیجه افزایش طول عمر آن می‌شود. این مادربورد به دلیل پشتیبانی از دو کارت گرافیک PCI Express 3.0 به صورت دو مسیره و چهار حافظه رم DDR3 به صورت دو کاناله، برای کاربری های حرفه ای نیز مناسب است. علاوه بر این، مادربورد P85-D3 گیگابایت از خروجی HDMI 1.4 پشتیبانی می‌کند تا کاربر بتواند تصویر خروجی را بر روی ویدیو پروژکتورها، تلویزیون‌ها یا انواع مختلف نمایشگرها پخش کند.

مادربورد P85-D3 در بازارهای داخلی از سه سال گارانتی آواژنگ نیز بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات