گیگابایت شما را به نمایشگاه کامپیوتکس می برد

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مسابقه GIGABYTE Z97 - X99 BIG XTU Challenge گیگابایت شروع شده است. در این مسابقه کاربران این شانس را دارند که سیستم‌های خود را با انجام یک بنچمارک مشخص یعنی Intel XTU آزمایش کنند و با ثبت کردن امتیاز در HWBOT برنده جایزه سفر به نمایشگاه کامپیوتکس شوند.
تبلیغات

مسابقه گیگابایت این شانس را برای کاربران فراهم می‌کند تا سیستم‌های خود را با بنچمارک Intel XTU آزمایش کنند و با ثبت کردن امتیاز در HWBOT به قصد رسیدن به امتیاز هدف که در حال حاضر مشخص نشده، ضمن جمع کردن امتیازات بیشتر و برنده شدن جوایز نقدی برنده جایزه سفر به شهر تایپه و شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس به همراه گیگابایت باشند.

شرکت کنندگان می‌توانند مهارت و نتایج خود را در دو قسمت اصلی X99 و Z97 به نمایش بگذارند که این مسئله باعث راحتی کاربران برای شرکت در این مسابقه خواهد شد. جوایز اصلی هم شامل 4000 دلار جوایز نقدی، چهار عدد مادربورد حرفه‌ای گیگابایت و در نهایت هم مهم‌ترین جایزه این مسابقه، سفر به تایپه تایوان و بازدید از بزرگترین نمایشگاه کامپیوتری جهان، Computex است.

مسابقه از چهار بخش تشکیل شده که هر کدام از آنها بصورت جداگانه 10 امتیاز هدف دارند که بعد از ثبت شدن امتیازات کاربران، نمایان خواهد شد. البته محدوده تقریبی امتیازات هدف برای راهنمایی شرکت‌کنندگان اعلام خواهد شد. بنابراین استراتژی شما باید ثبت کردن تعداد امتیازات بیشتر در محدوده اعلام شده باشد، تا شانس بیشتری برای برابری با امتیازات مخفی شده داشته باشید. در نهایت هم شرکت کنندگانی که موفق به ثبت امتیازهای هدف بیشتری شوند با جمع آوری امتیازات در جدول مسابقات می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن جایزه اصلی یا جوایز نقدی افزایش دهند.

جهت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات