ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه زمان چندانی از عرضه مادربردهای سری 9 گیگابایت به بازارهای جهانی از جمله ایران نگذشته است، اورکلاکرهای مطرح بین المللی با استفاده از این مادربردها موفق شکستن 9 رکورد جدید جهان شدند.
تبلیغات

تمامی این رکوردها توسط مادربرد Z97X-SOC Force گیگابایت به ثبت رسیده است که در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین مادربرد اورکلاکینگ دنیا به شمار می رود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مادربردهای اورکلاکینگ گیگابایت این است که طراحی آنها مستقیماً زیر نظر HiCookie، یکی از اورکلاکرهای برجسته دنیا طی سال‌های اخیر، انجام می‌شود. به این ترتیب در مادربردهای مخصوص اوکلاکینگ گیگابایت، تمامی نیازهای اورکلاکرها مد نظر قرار گرفته می‌شود و بخش‌هایی از مادربرد که بیشترین فشار را حین اورکلاک‌کردن متحمل می‌شوند، با دقت و وسواس بیشتری طراحی می‌گردند. همچنین در این بخش‌ها از قطعات با کیفیت‌تری نیز استفاده می‌شود که پایداری، دوام و طول عمر بیشتری نسبت به قطعات معمولی‌تر ارائه می‌کنند.

مادربردهای اورکلاینگ سری ۸ گیگابایت نیز سال گذشته از جانب تامزهاردورد عنوان بهترین مادربرد اورکلاکینگ را کسب نمودند.

برای مشاهده جزییات مربوط به رکوردهای ثبت شده گیگابایت در مادربرد Z97X-SOC به این آدرس مراجعه کنید.

گیگابایت در طراحی مادربردهای اورکلاکینگ سری 9 خود امکانات منحصر به فردی از جمله کلیدهای آنبرد دسترسی سریع OC Touch، کلید OC Ignition و کلیدهای فعال و غیر‌فعال‌کردن تمامی اسلات‌های PCIe و حافظه به صورت جداگانه را تعبیه کرده است که اورکلاک‌کردن را حتی برای کاربران غیر‌حرفه‌ای نیز آسان می‌کند.

همچنین مادربرد Z97X-SOC Force مجهز به نسل جدید درگاه‌های اتصال سریع SATA Express، چیپ صوتی Realtek ALC 1150 با کیفیت بالای 115 دسیبل و شبکه Killer E2200 است که پیش از این تنها در مادربردهای گیمینگ مشاهده می‌شدند. فضای بایوس این مادربرد نیز در سه حالت طراحی گردیده که اعمال تنظیمات را بسیار ساده و در دسترس نموده است.

مادربرد Z97X-SOC با گارانتی گارانتی آواژنگ در بازار عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات