ایسر مانیتور K272HUL را با کیفیتی بالا و قیمتی فوق‌العاده روانه‌ی بازار می‌کند

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
قیمت مانیتور و تلویزیون‌ها رو به کاهش است و در همین راستا ایسر مانیتور جدیدی را با رزولوشن بالا و قیمت مناسب عرضه کرده است.
تبلیغات

قیمت مانیتور و تلویزیون‌ روزبه‌روز کاهش می‌یابد و سازندگان نمایشگر محصولاتی با رزولوشن، کنتراست و روشنایی بالاتر عرضه می‌کنند و همواره سعی در بهینه کردن بازتاب نور، زاویه دید و کیفیت رنگ‌ها دارند. در این میان ایسر هم مانیتور K272HUL را با قیمتی پایین و کیفیتی بالا رونمایی کرده که در ادامه به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم.

نام مانیتور ایسر بیشتر به حروف رمز یا کپچا شبیه است. K272HUL یک نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن WQHD یا 2560 در 1440 پیکسل است اما از کیفیت بالای آن مهم‌تر، قیمت بسیار خوب آن است که از 449 دلار شروع می‌شود.

زاویه دید این نمایشگر 178 درجه اعلام شده و پنل آن 24 بیتی است و به عبارت دیگر قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ مختلف است. مدت زمان پاسخ‌گویی آن نیز 6 میلی ثانیه است.

2 اسپیکر در مانیتور ایسر تعبیه شده و پورت‌های ورودی به جز HDMI به DVI و DisplayPort محدود می‌شوند. ایسر طراحی نمایشگر برای اتصال به دیوار را مطابق استاندارد VESA انجام داده است. علاوه‌براین از ComfyView ایسر که برای کاهش بازتاب و درخشش کاربرد دارد هم استفاده شده، گرچه نمایشگرهایی که IPS هستند، کیفیت بالاتر و هزینه‌ی بیشتری دارد.

Acer K272HUL-1

قیمت مانیتور ایسر 27 اینچی B276HUL 599 بوده که از نظر طراحی، ارگونومیک‌تر است و می‌توان موقعیت نمایشگر را مطابق سلیقه‌ی خود تنظیم کرد. مانیتور ایسوس PB278Q به عنوان رقیب مانیتور ایسر در بازار شناخته می‌شود که طراحی آن هم بسیار خوب است. اما K272HUL در میان نمایشگرهای اکستریم دیفینیشن (رزولشون 2560 در 1440) یکی از بهترین گزینه‌هاست چرا که قیمت فوق‌العاده ارزانی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات