DELL در نمایشگاه CES 2014 از مانیتور 28 اینچی 4K خود رونمایی کرد

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
تب 4K نمایشگاه CES 2014 را تحت‌الشعاع خود قرار داده و در همین راستا، کمپانی ایرلندی دل، یک نمایشگر 28 اینچی با رزولوشن 4K به‌نام P2815Q را با قیمت 700 دلار معرفی کرده است.
تبلیغات

بازار تلویزیون‌ها و محتوای 4K داغ‌تر از همیشه شده است. در نمایشگاه CES 2014، بازدیدکنندگان، تولیدکنندگان، خبرنگاران و همه و همه از 4K حزف می‌زنند. اما باید توجه داشت که اتاق نشیمن، تنها بخشی از خانه شما نیست که به تلویزیون 4K نیاز دارد؛ بلکه به مرور باید شاهد رخنه تب 4K به دنیای نمایشگرها و مانیتورها نیز باشیم.

دل به‌تازگی یک مانیتور 28 اینچ با رزولوشن 4K را در نمایشگاه CES معرفی کرده که باعث می‌شود چشمان شما در هنگام کار با کامپیوتر سلامت بیشتری داشته باشد. این محصول جدید که P2815Q نام دارد، دارای رزولوشن 3840 در 2160 است و از این نظر با مانیتور 32 اینچی UltraSharp این کمپانی ایرلندی برابری می‌کند.

مهم‌ترین تفاوت این مانیتورها در قیمت آن‌ها است. اولتراشارپ 32 اینچی، که کمتر از یک ماه پیش معرفی شده بود، هم‌اکنون روی وب‌سایت دل 3322 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ درحالی‌که P2815Q تنها 700 دلار قیمت خواهد داشت که درواقع مبلغی کمتر از یک چهارم قیمت اولتراشارپ است. دل هنوز دلیل این تفاوت قیمت فاحش را مشخص نکرده و بر ماهم پوشیده است که چرا دو دستگاه مشابه که تنها تفاوتی جزئی در ابعاد دارند، باید تا این حد اختلاف قیمت داشته باشند!

وب‌سایت کمپانی دل به‌زودی تمام مشخصات این مانیتور دل مثل زمان پاسخ‌دهی، نسبت کنتراست یا روشنایی نمایشگر را منتشر خواهد کرد. اما آنچه هم‌اکنون درباره جزئیات این محصول می‌دانیم آن است که P2815Q شامل درگاه‌هایی مثل mini DisplayPort ورودی، DisplayPort ورودی، DisplayPort خروجی، درگاه USB و... است.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ بدون شک درک کردن 700 دلار برای قیمت مانیتور کار سختی است؛ ولی باتوجه به رزولوشن 4K این دستگاه، قیمت آن را منطقی می‌دانید؟

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات