ال‌جی اولین مانیتور فوق عریض 4K خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
بخش تولید مانیتورهای ال‌جی، سال گذشته با تولید مانیتورهای فوق عریض خود با نسبت تصویر 21 به 9، استاندارد جدیدی را برای مانیتورهای عریض تعریف کرد. امروز نیز این کمپانی از مانیتور 31 اینچ 31MU95 خود پرده برداشت که اولین مانیتور فوق‌عریض این کمپانی با رزولوشن 4K‌ به شمار می‌رود.
تبلیغات

این مانیتور ال‌جی نیز از نسبت تصویر 21 به 9 پیروی می‌کند و پنل نمایش مورد استفاده در آن DCI 4K IPS است که رزولوشن 4,096 در 2,160 را ارائه می‌دهد. برای مقایسه بهتر است بدانید که بسیاری از تلویزیون‌های اولترا HDTV یا اولین مانیتور اخیر ایسوس، رزولوشن 3,840 در 2,160 را با نسبت تصویر 16 به 9 در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کیفیت ارائه شده توسط این مانیتورها کاملا منطبق بر تصاویری است که توسط دوربین‌های Epic و Scarlet کمپانی RED ثبت شده است، همچنین مانیتورهای جدید ال‌جی از دو درگاه تاندربولت با نرخ انتقال داده‌ی 20 گیگابایت برثانیه بهره می‌برند. براساس ادعای ال‌جی این مانیتور قابلیت کار روی ویدئوهایی با رزولوشن 4K را هم‌زمان با ذخیره‌ی آن از طریق پورت‌های تاندربولت می‌دهد که این مانیتور را به گزینه ی مناسبی برای ویرایش فیلم و ویدئو تبدیل می‌کند.

این مانیتور در اندازه‌ی 29 اینچ نیز عرضه خواهد شد که هر دو نسخه قابلیت نمایش 99 درصد از طیف رنگ sRGB را دارند، ضمنا این مانیتورها به‌همراه نرم‌افزار کالیبره سازی LG True Color عرضه خواهند شد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نشده است، اما شاید خالی از لطف نباشید تا بدانید کمپانی دل اخیرا مانیتوری 32 اینچ را با رزولوشن 4K تولید کرده است؛ قیمت مانیتور جدید برابر با 3,299 دلار تعیین شده است. مطمئنا تمامی مدل‌های فوق عریض ال‌جی را در نمایشگاه CES 2014 مشاهده خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات