مانیتور حرفه‌ای ۲۴ اینچ بنکیو با تمرکز ویژه بر دقت رنگ رونمایی شد

یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای جانبی مانیتور بنکیو مدل SW242Q
بنکیو دو مانیتور جدید ۲۴٫۱ اینچی با وضوح 2K و پنل IPS LCD برای افراد حرفه‌ای رونمایی کرد.
تبلیغات

بنکیو دو مانیتور جدید ۲۴٫۱ اینچی با نام‌های RD240Q و SW242Q رونمایی کرد که از پنل IPS LCD بهره می‌برند. مانیتور بنکیو SW242Q که پنل 2K دارد، از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ استفاده می‌کند و یکی از ویژگی‌های اصلی‌اش، بهره‌مندی از سایه‌بان (Hood) است. این سایه‌بان نمایشگر را از نور محیطی محافظت می‌کند و بازتاب‌ نور را کاهش می‌دهد.

مانیتور SW242Q روشنایی حداکثر ۴۰۰ نیت دارد و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و به روکش ضدانعکاس (با گواهی TÜV) مجهز است که دید بهتر را در شرایط نوری خاص ارائه می‌دهد.

طیف رنگی تحت پوشش مانیتور بنکیو مدل SW242Q
BenQ

مانیتور SW242Q بیشتر مناسب کسانی است که حساسیت زیادی روی دقت رنگی دستگاه خود دارند. این مانیتور از ۹۹ درصد گستره‌ی رنگی Abobe RGB و ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی Rec.709 و sRGB و ۹۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با چند کلیک بین حالت‌های رنگ مختلف جابه‌جا شود. امکان استفاده از نرم‌افزار مدیریت رنگ برای تنظیم خودکار رنگ وجود دارد.

محصول جدید بنکیو عمدتاً در دقت و کنترل رنگ و کیفیت ساخت، بهبود نسلی تجربه کرده است. مانیتور SW242Q قبل از عرضه به بازار، تحت فرایند کالیبراسیون دقیق کارخانه قرار می‌گیرد و سازنده بر دقت رنگ این محصول جدید تأکید می‌کند.

در مانیتور جدید بنکیو شاهد درگاه‌های HDMI 2.0 و DP 1.4 و Type-C هستیم. درگاه آخر می‌تواند با حداکثر توان ۹۰ وات به‌صورت معکوس، موبایل شما را شارژ کند. به‌علاوه، یک درگاه کارت حافظه‌ی SD نیز وجود دارد. قیمت مانیتور جدید SW242Q به ۴٬۳۹۹ یوان (حدود ۶۱۹ دلار آمریکا) می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات