مانیتور ۳۸۰ هرتز جدید MSI بیش‌از یک میلیارد رنگ نمایش می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور MSI G253PF رندر گرافیکی
جدیدترین مانیتور گیمینگ MSI به پنل ۲۴٫۵ اینچ ۳۸۰ هرتز با توانایی نمایش بیش از یک میلیارد رنگ مجهز است.
تبلیغات

MSI مانیتور گیمینگ ۲۴٫۵ اینچ جدیدی به نام G253PF معرفی کرده است که پنل ۳۸۰ هرتز IPS دارد و زمان پاسخ‌دهی‌اش به یک میلی‌ثانیه می‌رسد. این مشخصات باعث می‌شوند جدیدترین مانیتور ام اس آی به گزینه‌ای جذاب برای گیمرهای ورزش الکترونیک تبدیل شود.

مانیتور MSI G253PF از نمای جلو

بر اساس گزارش گیزموچاینا، مانیتور جدید MSI از استانداردهای DisplayHDR 400 و VESA Adaptive Sync و Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند تا تجربه‌ی هیجان‌انگیزی از بازی‌های ویدیویی ارائه شود. مانیتور موردبحث زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد و محتوای بصری را با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل (Full HD) پخش می‌کند.

نمای سه رخ جلو مانیتور MSI G253PF
پایه مانیتور MSI G253PF

مانیتور G253PF دارای نسبت کنتراست ۱٬۰۰۰:۱ است و ۱٬۰۷ میلیارد رنگ را به‌نمایش می‌گذارد. MSI می‌گوید روشنایی این مانیتور بین ۳۲۰ تا ۴۰۰ نیت است. درگاه HDMI 2.0b از نرخ نوسازی نهایتا ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند اما اگر از درگاه DisplayPort 1.4 استفاده کنید، به نرخ نوسازی ۳۸۰ هرتز دست پیدا خواهید کرد.

مانیتور جدید MSI به سیستم خنک‌کننده‌ی پسیو مجهز است تا بیش از حد داغ نکند. این مانیتور صفحه‌تخت با پایه‌های VESA سازگاری دارد و فعلا قیمت مانیتور و تاریخ عرضه‌اش مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات