مانیتور فوق‌عریض غول‌پیکر AOC شما را در بازی‌های ویدئویی غرق می‌کند

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور AOC AG455UCX از نمای جلو
AOC مانیتور جدیدی معرفی کرده است که صفحه‌نمایش DQHD با انحنای ۱٬۵۰۰ رادیان دارد و محتوای بصری را با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پخش می‌کند.
تبلیغات

مانیتور بزرگ فوق‌عریض در بازارهای جهانی با محبوبیت بیشتری مواجه شده‌اند؛ ازاین‌رو، شرکت‌های بیشتری در حال ورود به این حوزه هستند. مانیتور AOC، برند باسابقه‌ی صنعت مانیتور، محصول فوق‌عریض جدیدی به نام Agon AG455UCX معرفی کرده است که صفحه‌نمایش ۴۴٫۵ اینچ VA با وضوح DQHD (معادل ۵٬۱۲۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل) دارد. این شرکت پیش‌تر مانیتور ۴۹ اینچ DQHD را نیز عرضه کرده است.

مانیتور هیجان‌انگیز Odyssey OLED G9 سامسونگ و MSI 491C نیز چنین وضوحی دارند؛ البته آن‌ها به پنل باکیفیت Quantum Dot OLED مجهز هستند.

مانیتور AOC AG455UCX از نمای پشت

به‌گزارش تامز هاردور، مانیتور جدید AOC انحنای ۱٬۵۰۰ رادیان دارد تا کاربر در محتوا غوطه‌ور شود. زاویه‌ی دید صفحه‌نمایش ۱۷۸ درجه‌ی افقی و عمودی اعلام شده است. Agon AG455UCX محتوای بصری را با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز نمایش می‌دهد و زمان پاسخ‌دهی‌اش یک میلی‌ثانیه است. این مانیتور از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند و احتمالاً با Nvidia G-Sync نیز سازگار است. نسبت کنتراست معمول ۲٬۴۰۰:۱ و حداکثر نسبت کنتراست ۳٬۰۰۰:۱ است و روشنایی آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد.

AOC می‌گوید مانیتور Agon AG455UCX به سه درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4، یک درگاه USB-C (سازگار با DisplayPort Alt-Mode) و چهار درگاه USB 3.2 Gen 1 مجهز است. این مانیتور از سوئیچ داخلی KVM و دو اسپیکر پنج وات نیز استفاده می‌کند.

نیم رخ مانیتور AOC AG455UCX گیمینگ فوق عریض

مانیتور Agon AG455UCX پایه‌ی پیشرفته‌ای دارد که می‌توان ارتفاع و شیب آن را تنظیم کرد و آن را حول محورش به‌سمت راست و چپ چرخاند. پایه‌ی کوچکی از سمت چپ مانیتور بیرون زده است که می‌توانید هدفون خود را روی آن قرار دهید.

قیمت مانیتور AOC و تاریخ عرضه‌ی Agon AG455UCX را اعلام نکرده است. این مانیتور ارزان‌تر از مدل ۴۹ اینچ Agon AG493UCX2 خواهد بود که حدوداً ۱٬۰۰۰ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات