مانیتور گیمینگ ۴۲ اینچ فیلیپس با پنل ۱۳۸ هرتز 4K OLED رونمایی شد

سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای جلو سمت راست مانیتور فیلیپس Evnia 42M2N8900
مانیتور پرچمدار جدید فیلیپس که به پنل ۱۰ بیت OLED مجهز است، درگاه‌های متنوع دارد و بازی‌های ویدیویی را با وضوح بالا پخش می‌کند.
تبلیغات

فیلیپس مانیتور گیمینگ رده‌بالایی به نام Evnia 42M2N8900 معرفی کرده که پرچمدار مانیتورهای سری ۸۰۰۰ این شرکت محسوب می‌شود و به صفحه‌نمایش ۴۲ اینچ OLED با وضوح 4K مجهز است.

بر اساس گزارش تامز هاردور، مانیتور جدید فیلیپس از پنل ۱۰ بیت با پوشش ضدانعکاس استفاده می‌کند که ۹۸٫۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۳۱٫۳ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و ضمن بهره‌مندی از زمان پاسخ‌دهی ۰٫۱ میلی‌ثانیه، به نسبت کنتراست ۱٬۵۰۰٬۰۰۰:۱ دست پیدا می‌کند.

موتور صورتی روی تصویر مانیتور فیلیپس Evnia 42M2N8900

مانیتور فیلیپس به‌لطف مشخصاتی مثل زمان پاسخ‌دهی کوتاه و نرخ نوسازی ۱۳۸ هرتز، محصولی هیجان‌انگیز برای گیمرها است. البته این نرخ نوسازی با استانداردهای سال ۲۰۲۳ جور درنمی‌آید. مانیتورهای گیمینگ رده‌بالای امروزی نرخ نوسازی بسیار بیشتری دارند. فراموش نکنید با مانیتوری 4K طرف هستیم؛ از همین رو برای اجرای بازی‌های ویدیویی با این وضوح و نرخ نوسازی بالای ۱۲۰ هرتز به کارت گرافیک پرقدرتی نیاز خواهید داشت.

نورپردازی RGB در پشت مانیتور فیلیپس Evnia 42M2N8900

مانیتور Evnia 42M2N8900 به فناوری Adaptive Sync مجهز است تا بازی‌های ویدیویی، نرم و روان اجرا شوند. این مانیتور می‌تواند در زمانی سریع بین حالت‌های ۴۸ و ۱۳۸ هرتز جابه‌جا شود. مانیتور جدید فیلیپس در بخش پشتی خود نورپردازی RGB دارد.

42M2N8900 در هر اینچ از پنل خود میزبان ۱۰۶ پیکسل است. تراکم پیکسلی پنل چندان بالا نیست و این موضوع قطعاً به مذاق گیمرها خوش نمی‌آید.

نیم رخ مانیتور فیلیپس Evnia 42M2N8900

مانیتور فیلیپس زاویه‌ی دید گسترده دارد و به هاب داخلی KVM مجهز است تا بتوانید در بین دو کامپیوتری که به یک صفحه‌نمایش متصل هستند جابه‌جا شوید.

مانیتور جدید فیلیپس تا ۱۲۰ میلی‌متر امکان تغییر ارتفاع دارد و می‌توان شیب آن را نیز تغییر داد. به‌علاوه امکان چرخش محوری مانیتور وجود دارد. 42M2N8900 به دو اسپیکر ۱۰ وات، درگاه USB Power Delivery v3.0 با توان ۹۰ وات، دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4، یک درگاه USB-C و ریموت‌کنترل مجهز است.

قیمت مانیتور Evnia 42M2N8900 هم‌اکنون ۱٬۶۹۹ یورو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات