الین ور روی مانیتوری گیمینگ با نرخ نوسازی حیرت‌انگیز ۵۰۰ هرتز کار می‌کند

سه‌شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویر فاش شده مانیتور AW2524H الین ور از نمای پشت
یکی از افشاگران با انتشار تصویری از نمای پشتی AW2524H، مدعی شده است که این مانیتور جدید برند الین ور نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز دارد.
تبلیغات

بر‌اساس ادعای یکی از افشاگران توییتری، الین ور روی سریع‌ترین مانیتوری کار می‌کند که در تاریخ فعالیتش تولید کرده است. این مانیتور جدید Alienware AW2524H نام دارد و به پنل IPS با نرخ نوسازی حیرت‌انگیز ۵۰۰ هرتز مجهز است. ظاهراً الین ور قصد دارد این مانیتور جدید را در مراسم CES 2023 معرفی کند. این مراسم قرار است هفته‌ی آینده برگزار شود،.

به‌نوشته‌ی تامز هاردور، مانیتور AW2524H الین ور قرار است صفحه‌نمایشی با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل داشته باشد. این مانیتور از‌طریق درگاه DisplayPort به نرخ نوسازی نیتیو ۴۸۰ هرتز دست پیدا می‌کند؛ با‌این‌حال، از‌طریق اِعمال تغییراتی، می‌تواند با همین درگاه نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز نیز ارائه دهد. مانیتور مذکور احتمالاً نمایشگر ۲۴٫۵ اینچی خواهد داشت.

الین ور در نام مانیتور خمید‌ه‌ی خود از حرف D استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب، شکی نداریم که AW2524H مانیتوری تخت است. حرف H احتمالاً به نرخ نوسازی درخورتوجه این محصول اشاره می‌کند. تصویر فاش‌شده از مانیتور AW2524H نشان می‌دهد این مانیتور بسیار مشابه AW2523HF است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. AW2523HF نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز داشت.

رویداد هیجان‌انگیز CES 2023 یک هفته‌ی دیگر شروع می‌شود. زومیت نیز مانند همیشه این رویداد را به‌طورکامل پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات