مانیتورهای OLED گیمینگ فوق‌عریض ال‌جی و MSI معرفی شدند

پنج‌شنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی و MSI مانیتورهای گیمینگ را با پنل ۲۴۰ هرتز OLED رونمایی کردند.
تبلیغات

اوایل این هفته، مانیتور گیمینگ ال‌ جی ۲۷ اینچی OLED خود را با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد. مانیتور مذکور پنلی نسبتاً کوچک با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد؛ اما هنوز روزهای ابتدایی برای OLED‌های کوچک بوده و برای نتیجه‌گیری زود است.

به‌نظر می‌رسد ال‌جی پنل OLED فوق‌عریضی با قطر بسیار بزرگ‌تر از ۴۵ اینچ نیز دارد؛ اما وضوح آن هنوز ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ است. این مانیتور صفحه‌نمایش منحنی (800R) و پنل OLED با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد. ال‌جی این مانیتور WHQD را با زمان پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه تبلیغ می‌کند.

مانیتور فوق عریض OLED‌ ال جی از نمای روبه‌رو
مانیتور فوق عریض OLED ال جی از نمای بالا
نمای پشتی مانیتور فوق عریض OLED‌ال جی
مانیتور فوق عریض OLED ال جی از نمای جانبی

براساس صفحه‌ی محصول، قیمت این مانیتور ۱,۶۹۹٫۹۹ دلار است و از ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر ۱۴۰۱) می‌توان آن را پیش‌خرید کرد و احتمالاً تا ۲۸ دسامبر (۷ دی ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

مانیتور سوپراولتراواید OLED ام‌اس‌آی

مانیتور MSI

مانیتور MSI تنها پنل OLED نیست که امروز معرفی شد؛ زیرا شرکت یادشده آگهی قبل از CES 2023 خود را با Project 491C، مانیتور فوق‌عریض جدید با پنل QD-OLED مجهز به نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، شروع کرده است. این نام نشان می‌دهد که این مانیتور پنل ۴۹ اینچی دارد؛ اما وضوحش هنوز تأیید نشده است.

MSI جزئیات بیشتری ارائه نکرده و تنها اطلاعات تأیید‌ شده این است که مانیتور مذکور قبل از نمایشگاه جایزه نوآوری CES را دریافت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات