AOC با همکاری Porsche Design از مانیتور گیمینگ مینی ال‌ای‌دی با قیمت ۱۸۰۰ دلار رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ای‌او‌سی و پورشه دیزاین از مانیتور ۳۲ اینچی ۱۸۰۰ دلاری با پورت HDMI 2.1 رونمایی کردند که به صفحه‌نمایش 4K مینی LED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و روشنایی ۱۶۰۰ نیتی مجهز است.
تبلیغات

AGON Pro PD32M نام مانیتور ۳۲ اینچی جدید ای‌او‌سی (AOC) و پورشه دیزاین (Porsche Design) است که با قابلیت‌های مناسب گیمینگ ارائه می‌شود. در طراحی این مانیتور برای تأمین حداکثر روشنایی از فناوری مینی LED استفاده شده است که نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی با زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه دارد.

به گزارش نوت‌بوک‌چک، مانیتور AGON Pro PD32M به نورپردازی RGB مجهز است، از رزولوشن ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل (4K/UHD) پشتیبانی می‌کند و فناوری مینی LED به‌کاررفته در این مانیتور، تولید حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیتی را برای آن به ارمغان می‌آورد. محصول مشترک ای‌او‌سی و پورشه‌ دیزاین ۹۷ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و درخشان‌ترین استاندارد HDR سازمان VESA، یعنی استاندارد DisplayHDR 1400 را دریافت کرده است.

علاوه‌براین، AGON Pro PD32M از دو بلندگوی هشت واتی با گواهی DTS بهره می‌برد و به یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، دو پورت HDMI 2.1 و یک اتصال دیسپلی‌پورت مجهز است.

این مانیتور یک هاب USB دارد که از یک اتصال Type-C و چهار پورت 3.2 Type-A تشکیل شده است، ۱۱٫۵۲ کیلوگرم وزن دارد و با یک ریموت سوئیچ بی‌سیم عرضه می‌شود.

pd-agon-pro-pd32m-remote

AGON Pro PD32M درحال‌حاضر با قیمت ۱۷۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد و از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. شما درباره‌ی مانیتور AOC و Porsche Design چه دیدگاهی دارید؟ آیا قیمت ۱۸۰۰ دلار برای مشخصاتی که agon-pro-pd32m ارائه می‌کند، قیمت مناسبی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات