کورسیر اولین نمایشگر گیمینگ خود را معرفی کرد

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کورسیر اولین نمایشگر گیمینگ خود را با نام زنون 32QHD165، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و پشتیبانی از جی سینک معرفی کرد.
تبلیغات

اگر با سیستم‌های مخصوص گیمینگ آشنایی داشته باشید، به‌احتمال زیاد نام کورسیر (Corsair) برای شما آشنا است. این شرکت انواع سخت‌افزار مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای از جمله رم، منبع تغذیه، صفحه‌کلید و میکروفون تولید می‌کند. به‌ نظر می‌رسد شرکت یادشده قصد دارد فعالیت خود را در بخش نمایشگر گیمینگ نیز آغاز کند.

به‌ گزارش اوبرگیزمو، کورسیر اولین مانیتور گیمینگ خود را با‌ نام کورسیر زنون 32QHD165 معرفی کرد. این نمایشگر ۳۲ اینچی به یک پنل آی‌پی‌اس LED مجهز شده است. وضوح تصویر محصول مورد بحث QHD است و از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند که این ویژگی در نام تعیین‌شده برای نمایشگر جدید کورسیر کاملا مشخص است.

مانیتور Corsair 32QHD165

این مانیتور کورسیر از فناوری فری‌سینک AMD و جی‌سینک انویدیا پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی محصول مورد اشاره باعث می‌شود محتوا در هنگام بازی‌ و استفاده‌ی روزمره بسیار نرم و روان نمایش داده شود؛ این در حالی است که اکثر نمایشگرهای مخصوص گیم از نرخ نوسازی ۱۲۰ تا ۱۴۴ هرتز بهره می‌برند.

مانیتور Corsair 32QHD165

کورسیر این موضوع را هم در نظر داشته است که شاید کاربران از مانیتور جدید این شرکت برای استریم استفاده کنند و به همین دلیل، محصول مورد بحث را با نرم‌افزار Stream Deck و iCUE یکپارچه کرده است. البته مانیتور کورسیر زنون 32QHD165 چندان ارزان نیست و برای خرید آن باید ۸۰۰ دلار بپردازید. علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند نمایشگر جدید کورسیر را سفارش بدهند.

از دیدگاه شما کاربران زومیت، آیا مانیتور گیمینگ جدید کورسیر ارزش ۸۰۰ دلار هزینه را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات