سامسونگ قیمت نمایشگرهای فوق منحنی سری Odyssey را مشخص کرد

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قیمت مانیتور فوق منحنی Odyssey G9 و دو مدل Odyssey G7 را برای بازار ایالات متحده مشخص کرد.
تبلیغات

در نمایشگاه CES 2020 بود که سامسونگ از اولین نمایشگرهای گیمینگ سری Odyssey رونمایی کرد. مشخصات سخت‌افزاری و طراحی فوق منحنی این نمایشگر‌ها توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند.

نمایشگرهای جدید سامسونگ از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی بهره می‌برند و زمان پاسخگویی آن‌ها تنها به یک میلی‌ثانیه می‌رسد. به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای در ساخت سری جدید مانیتور فوق منحنی خود از دو پنل QLED و VA استفاده خواهد کرد؛ اما هر سه مدل از HDR پشتیبانی می‌کنند.

مانیتور فوق منحنی HDR1000 Odyssey G9

با وجود نمایش فوق‌العاده‌ای که محصولات جدید سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 داشتند، شرکت کره‌ای از اعلام قیمت مانیتورهای فوق منحنی خود ممانعت کرد. حال اخباری منتشر شده که قیمت مانیتور سامسونگ سری Odyssey برای بازار ایالات متحده را مشخص می‌سازد.

مدل پرچم‌دار که نمایشگر فوق منحنی Odyssey G9 با ابعاد ۴۹ اینچ است از نسبت ابعاد ۳۲:۹ استفاده می‌کند و رزولوشن آن به ۵،۱۲۰ در ۱،۴۴۰ پیکسل می‌رسد. شعاع انحنای این نمایشگر برابر ۱،۰۰۰ است و از HDR 1000 پشتیبانی می‌کند. چنین مشخصاتی باعث می‌شود که میزان روشنایی نمایشگر به ۱،۰۰۰ نیت برسد. .

نمایشگر فوق منحنی G7 سامسونگ

برخورداری از پنل QLED باعث شده است که نمایشگر فوق منحنی Odyssey G9 از زاویه دید به مراتب بهتر و روشنایی بیشتر نسبت به محصولات دیگر سامسونگ برخوردار شود. شرکت کره‌ای در نظر دارد که این نمایشگر را به قیمت ۱،۷۰۰ دلار روانه بازار کند.

نمایشگر فوق منحنی G7 سامسونگ

سامسونگ دو مدل دیگر نیز در نظر گرفته است که از پنل VA استفاده می‌کنند. این دو مدل از ابعاد ۲۷ و ۳۲ اینچ برخوردار هستند و از HDR نیز پشتیبانی می‌کنند. میزان روشنایی آن‌ها به ۶۰۰ نیت می‌رسد و با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ قادر به ارائه رزولوشن ۲،۵۶۰ در ۱،۴۴۰ پیکسل هستند.

نمایشگر فوق منحنی G7 هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی سامسونگ برای خرید موجود است و مدل ۲۷ اینچی آن به قیمت ۷۰۰ دلار و مدل ۳۲ اینچی نیز به قیمت ۸۰۰ دلار روانه بازار ایالات متحده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات