ال جی از مانیتور ۳۱/۵ اینچی UltraFine Ergo با پایه ارگونومیک رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
ال‌جی صفحه‌نمایش جدید ۳۱/۵ اینچی UltraFine Ergo خود را با نام 32UN880 به‌عنوان بزرگ‌ترین مدل این سری معرفی کرد.
تبلیغات

مانیتور Ergo باتوجه به نامش از بازوی ارگونومیکی خلاقانه‌ای برخوردار است که انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری را نسبت به سایر پایه‌های نمایشگرهای LCD ارائه می‌دهد و زاویه‌های دید جدیدی را فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش جدید UltraFine Ergo ال‌جی با عنوان 32UN880 معرفی شده و از پنل IPS در ابعاد ۳۱/۵ اینچی بهره برده است. این مانیتور ال‌جی از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰۰: ۱، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ثانیه و زاویه دید ۱۷۸ درجه در حالت عمودی و افقی برخوردار است.

مانیتور LG

طبق معمول نمایشگرهای UltraFine ال‌جی برای مشتریان حرفه‌ای که به‌دنبال رنگ‌های دقیق هستند ساخته شده است. این مانیتور جدید می‌تواند ۱/۰۷ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد و از ۹۵٪ از رنگ‌های DCI-P3 پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه جزییات بیشتری در رابطه با پشتیبانی از رنگ‌های این محصول منتشر نشده است. به‌طور معمول مانیتورهای UltraFine ال‌جی فقط از DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند که این امر انتخاب آن‌ها را برای سیستم‌های مک عالی‌تر خواهد کرد.

مانیتور LG

آنچه در مورد این مانیتور جدید LG کمی غیرمعمول بوده، پشتیبانی FreeSync از AMD است که این ویژگی بیشتر برای بازی استفاده می‌شود. از سوی دیگر HDR10 نیز در این مانیتور پشتیبانی شده و سطح پایه‌ای از پشتیبانی HDR را ارائه می‌دهد.

نکته‌ی اصلی فروش صفحه‌نمایش UltraFine Ergo ال‌جی، مطمئناً بازوی محرک آن است. در پایه‌ی بازو از گیره‌ی C استفاده شده که تقریبا امکان اتصال به هر سطحی را فراهم خواهد کرد.

مانیتور LG

با وجود این بازوی محرک، امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش مانیتور به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. به‌طورکلی این بازو و طراحی پایه‌ی مانیتور کاملا متفاوت از تمامی نمایشگرهای استاندارد بوده است.

مانیتور LG

در بخش اتصالات، نمایشگر جدید UltraFine Ergo کاملا از سایر مانیتورهای این خانواده متفاوت بوده و بدون پورت Thunderbolt 3 طراحی شده است. از سوی دیگر در این مانیتور یک ورودی DisplayPort، دو پورت HDMI و یک ورودی USB Type-C قرار گرفته و همچنین از یک هاب USB دو پورت بهره می‌برد. در این مانیتور خبری از بلندگوهای داخلی یا جک هدفون نخواهد بود.

مانیتور ۳۱/۵ اینچی UltraFine Ergo ال‌جی در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

جدول نمایشگرهای UltraFine 2019 ال‌جی

مشخصات

LG UltraFine 4K

LG UltraFine 5K

LG UltraFine Ergo

پنل

۲۳/۷ اینچی IPS

۲۷ اینچی IPS

۳۱/۵ اینچی IPS

رزولوشن

۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

۲۸۸۰ × ۵۱۲۰

۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

نرخ نوسازی

۶۰ هرتز

۶۰ هرتز

۶۰ هرتز

فناوری نوسازی

-

-

AMD FreeSync

حداکثر روشنایی

۵۰۰ نیت

۵۰۰ نیت

۳۵۰ نیت

پشتیبانی رنگ

Display P3

Display P3

DCI-P3

عمق رنگ

۸ بیت

۱۰ بیت

؟

سرعت پاسخ‌دهی

؟

؟

۵ میلی‌ثانیه

زاویه دید

۱۷۸ درجه افقی/عمودی

۱۷۸ درجه افقی/عمودی

۱۷۸ درجه افقی/عمودی

درگاه وروردی

Thunderbolt 3 یا USB-C

Thunderbolt 3 یا USB-C

۱ × DisplayPort

۲ × HDMI

۱ × USB-3

هاب USB

۳ × USB-C

۳ × USB-C

۲ × USB

صدا

اسپیکر استریو

اسپیکر استریو

میکروفن

-

وبکم

-

یکپارچه

-

پایه

پایه قابل تنظیم

پایه قابل تنظیم

بازوی قابل تنظیم با گیره C

حرکت به جلو و عقب

تنظیم شیب

قابلیت چرخش

حرکت محوری

قیمت

۶۹۹.۹۵ دلار

۱,۲۹۹.۹۵ دلار

؟

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور Samsung و مانیتور BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات