مانیتور ۲۷ اینچی جدید UltraSharp دل با دقت رنگ بسیار زیاد معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس Adobe MAX، دل UP2720Q، مانیتور 4K حرفه‌ای ۲۷ اینچی UltraSharp خود را رونمایی کرده است.
تبلیغات

شرکت دل بر دقت رنگ مانیتور و قابلیت شخصی‌سازی آن بسیار تأکید می‌کند. مانیتور ۲۷ اینچی جدید UltraSharp دل با وضوح 4K، می‌تواند گستره‌ی رنگ Adobe RGB را ۱۰۰ درصد پوشش دهد و ۹۸ درصد رنگ‌های DCI-P3 را به‌همراه ۸۰ درصد از رنگ‌های BT2020 به‌نمایش درآورد. این مانیتور ضمن پشتیبانی از ابزار و برنامه‌های کالیبراسیون CallMAN، به سیستم سنجش رنگ (Colorimeter) داخلی به‌منظور تغییر سامانه و سیستم رنگ‌ها مجهز است؛ درنتیجه، کاربران بسته به نیاز و سلیقه‌ی خود، می‌توانند رنگ‌های نمایش داده‌شده را به‌خوبی تنظیم و کالیبره کنند.

مانیتور دل UP2720Q دو پورت تاندربولت ۳ دارد که می‌تواند ضمن انتقال ویدئو و سیگنال‌های داده‌ای، حداکثر ۹۰ وات دستگاه‌های مختلف را شارژ کند. ناگفته نماند صفحه‌نمایش جدید UltraSharp دل از فناوری ۱۰ بیتی PremierColor Dell نیز برای کالیبره‌کردن رنگ‌ها برخوردار است.

مانیتور دل

مانیتور UltraSharp دل برای حرفه‌ای‌ها، به‌ویژه عکاسان و متخصصان ویرایش فیلم و عکس، یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. مانیتور مذکور برای به‌حداکثررساندن طیف رنگی خود از Adob RGB استفاده می‌کند و محتوایی درخشان با رنگی دقیق و جزئیات شگفت‌انگیز دراختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین Colorimeter داخلی ارائه‌شده در این مانیتور، به کاربران کمک می‌کند سریع و آسان کالیبراسیون را انجام دهند. به‌گفته‌ی دل، مانیتور UP2720Q اولین مانیتور ۲۷ اینچی 4K با سنجش رنگ داخلی است.

مانیتور جدید UltraSharp از هود جداشدنی برای حفظ حریم خصوصی بهره می‌برد که باعث کاهش تابش نور و روشنایی ناخواسته از صفحه‌نمایش می‌شود و کاربران را غرق در تصویر خواهد کرد. همچنین، با پشتیبانی از قابلیت Flicker-free از سوسوزدن و تاری تصویر خبری نخواهد بود. این مانیتور دوهزاردلاری از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۵ دی ۱۳۹۸) دردسترس خواهد بود. شاید گمان کنید قیمت مانیتور جدید دل بسیار گران است؛ اما فراموش نکنید این مدل برای متخصصان و حرفه‌ای‌ها طراحی شده و از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است.

مانیتور دل

برخی از مشخصات فنی مانیتور ۲۷ اینچی UP2720Q

  • حداکثر وضوح: ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰
  • نسبت ابعاد: ۱۶:۹
  • حداکثر روشنایی: ۲۵۰ نیت
  • نسبت کنتراست: ۱۳۰۰:۱ (معمولی)
  • زاویه دید: ۱۷۸ درجه
  • زمان پاسخ‌گویی: ۸ میلی‌ثانیه (حالت عادی) و ۶ میلی‌ثانیه (حالت سریع)
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات