عرضه نمایشگرهای اولترافاین ال جی با پشتیبانی از مک بوک و آیپد پرو

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بعد از عرضه آیپدپرو و نبود مانیتور 5K سازگار با آن، ال‌جی با همکاری اپل مانیتورهای رده‌ بالای خود را برای محصولات شرکت کوپرتینویی عرضه کرده است.
تبلیغات

اپل در حال فروش نسل جدیدی از صفحه‌نمایش اولترافاین 5K ال‌جی است. اکنون و برای اولین‌بار، یک صفحه‌نمایش 5K سازگار با آیپد پرو وجود دارد که کاربران می‌توانند از تمام ویژگی‌های آن هنگام کار با آیپد پرو ۲۰۱۸ استفاده کنند.

پیش از این، مانیتور مذکور فقط با پورت تاندربولت کار می‌کرد. اما اکنون می‌تواند از USB-C دیسپلی پورت استفاده کند که به این معنی است از مک‌بوک‌ها و آیپد پروهای جدید اپل پشتیبانی می‌کند. پیش از این، پیدا کردن صفحه‌نمایش 5K سازگار با آیپد پرو غیرممکن بوده است. پورت USB-C، توانایی پشتیبانی طیف وسیعی از اتصالات را دارا است، اما بازار مانیتور‌های  USB-C 5K دیسپلی پورت بسیار کمیاب بود. در واقع هنوز هم تنها گزینه‌ی موجود صفحه‌نمایش اولترافاین 5K ال‌جی است. صفحه نمایش مذکور از همان پنل نسل قبل با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۵۱۲۰ استفاده می‌کند و در همان شاسی زشت نسل گذشته جای گرفته است.

مانیتور ال جی

این مانیتور دارای بلندگوهای داخلی، وب کم و میکروفون و همچنین سه درگاه USB-C برای اتصال لوازم جانبی است. صفحه‌نمایش اولترافاین ال‌جی به شما اجازه می‌دهد با اتصال یک کابل آن را به مک‌بوک پرو متصل کنید و به لطف تاندرلوبت ۳ با عبور جریان برق امکان شارژ پر سرعت تا ۹۴وات را به کاربرانش می‌دهد. نمایشگرهای ال‌جی از پنل‌های باکیفیت و پشتیبانی عالی برای مک او اس برخوردار هستند. حتی از مک‌بوک‌هایی که قابلیت True Tone را دارند به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند. تنها ایراد صفحه‌نمایش‌های اولترافاین ال‌جی، طراحی خسته‌کننده و بعضا زشت آن‌ها است. این صفحه‌نمایش گزینه‌ی مناسبی برای کاربران ویندوز نیست، چرا که هیچ‌گونه کنترل فیزیکی روی مانیتور وجود ندارد.

هم‌اکنون قیمت مانیتور مذکور در اپل استور ۱۲۹۹ دلار  است. کاربران حرفه‌ای و البته با جیب‌های پرتر می‌توانند منتظر نمایشگر اپل پرو باشند که اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. در پایان شایان ذکر است ال‌جی سری 4K مانیتور‌های اولترافاین را اوایل سال جاری به‌روزرسانی کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات