مانیتور ۲۷ اینچ ال جی نئو آرت در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی دیسپلی ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2019 نمونه‌ی اولیه‌ی یک مانیتور ۲۷ اینچی به‌نام نئو آرت را به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

بدون هیچ‌شکی ال‌جی دیسپلی یکی از هیجان‌انگیزترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES 2019 به‌شمار می‌آید و تاکنون توانسته از محصولات متعددی رونمایی کند. این شرکت هرساله با حضور در نمایشگاه سی‌ئی‌اس و رونمایی از محصولات آینده‌نگرانه، توجهات را به‌سمت خود جلب می‌کند.

این شرکت اخیرا از مانیتور جدیدی رونمایی کرده است که گرچه رول‌شدنی، منعطف یا حتی شفاف نیست؛ اما محصولی جذاب و بسیار نوآورانه به‌شمار می‌آید. مانیتور قابل‌حمل ۲۷ اینچ نئو آرت در واقع نمونه‌ی اولیه‌ی مانیتور جدید ال‌جی است و می‌توان به‌منظور وصل کردن آن به برق یا پخش کردن ویدیو روی آن، تنها از طریق یک کابل USB-C اقدام کرد که در نوع خود بسیار جالب است. 

این ویژگی در کنار داشتن ابعاد و وزن مناسب، مانیتور ال‌ جی Neo Art را به محصولی بسیار قابل‌حمل تبدیل می‌کند. نویسنده‌ی وب‌سایت ورج که در سی‌ئی‌اس امسال حضور پیدا کرده و توانسته لحظاتی این محصول را از نزدیک ببیند، ال‌جی نئو آرت را محصولی فراتر از تنها یک نمونه‌ی اولیه‌‌ی ساده‌ به‌شمار می‌آورد و بارها ویژگی‌های جالب آن را تحسین می‌کند.

ال جی نئو آرت / LG Neo Art

وی می‌گوید می‌توان از طریق کابل USB-C در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به یک مک‌بوک پرو متصل کرد. ال‌جی در پنل خود در نمایشگاه سی‌ئی‌اس، دو عدد از این مانیتورها را به یک مک‌بوک‌ پرو متصل کرده بود و این لپ‌تاپ همزمان تصویر را روی هردوی آن‌ها نشان می‌داد. البته این کار باعث شد که لپ‌ تاپ اپل سریعا به شارژ‌ مجدد نیاز پیدا کند. در هر صورت نباید فراموش کرد که امکان نمایش تصویر روی دو مانیتور ۲۷ اینچ به‌صورت همزمان از طریق یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچی اتفاق مهم و درخورتوجهی است.

مانیتور نئو آرت دارای یک پنل LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و از تجهیزات اضافه نظیر اسپیکر یا وب‌کم بهره نمی‌برد. با این‌حال، تماشای تصاویر روی این نمایشگرها بسیار لذت‌بخش است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات