دل از مانیتور ۳۰ اینچ OLED با رزولوشن 4K رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مواردی که در CES امسال برای اولین‌بار شاهد بودیم، استفاده از پنل OLED در نمایشگر لپ‌تاپ‌ها، مانیتورها و کامپیوترها بود. دل نیز از یک مانیتور ۳۰ اینچی مجهز به پنل OLED رونمایی کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

دل در نمایشگاه CES 2016 از یک مانیتور ۳۰ اینچ از نوع OLED رونمایی کرده است. این مانیتور دل درواقع جایگزین نمایشگر ۳۰ اینچی LCD این شرکت است که سال گذشته معرفی شد.

این مانیتور با نام مدل UP3017Q شناخته می‌شود و از کنتراست تصویر ۴۰۰٫۰۰۰ به ۱ پشتیبانی می‌کند. این پنل شبیه همان پنلی است که در برخی از تلفن‌های هوشمند حال حاضر بازار مانند نکسوس ۶ پی یا گلکسی‌های سامسونگ بکار گرفته می‌شود.

نمایشگر ۳۰ اینچ دل از رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و این بدین معنی است که کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را در آن شاهد خواهید بود.

مانیتور Dell UltraSharp UP3017Q قادر است تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد. این مانیتور ۱۰۰ درصد طیف رنگی AdobeRGB و ۹۷.۸ درصد از DCI-P3 را پوشش می‌دهد و زمان پاسخ دهی آن نیز ۰.۱ میلی ثانیه است تا همه از جمله گیمرها بتوانند نهایت لذت را در زمان استفاده از این نمایشگر ببرند.

این مانیتور همچون دیگر مانیتورهایی که امسال به CES آمده بودند از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و طراحی زیبای آن نیز چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

قیمت مانیتور جدید دل ۴٫۹۹۹ دلار تعیین شده است که تهیه آن را برای کاربران عادی غیر ممکن می‌کند. دل با این قیمت گذاری نشان می‌دهد که مانیتور UP3017Q تنها برای حرفه‌ای‌ها و گیمرهای خاص طراحی شده است.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات