دل مانیتورهای جدید خود با قابلیت بی سیم را در CES 2016 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
دل در CES امسال از مانیتور پرتابل و قابل حمل خود رونمایی کرده است.
تبلیغات

دل در جریان نمایشگاه CES 2016 از محصولات خود رونمایی کرد. این محصولات بیشتر با در نظر گرفتن مشتریان تجاری روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی شاخص‌ترین محصولاتی که دل در جریان کنفرانس خود رونمایی کرد، دو دستگاه مانیتور بی‌سیم با نمایشگر ۲۳ و ۲۳.۸ اینچی است.

با استفاده از قابلیت ارتباط بی‌سیم این مانیتورها می‌توان انواع محتوا را از لپ‌ تاپ‌ و گجت‌های مبتنی بر اندروید در مانیتور به نمایش گذاشت. نمونه‌ی ۲۳ اینچی بیشتر برای مصارف خانگی است، در حالی که نمونه‌ی ۲۴ اینچی با در اختیار داشتن قابلیت‌هایی نظیر شارژر بی‌سیم با پشتیبانی از استانداردهای qi و PMA برای افرادی که از ابزار‌هایی با این قابلیت استفاده می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

البته نمونه‌ی کوچک‌تر از وجود بلند‌گوهای دوگانه‌ی سه واتی بهره می‌برد؛ در حالی که نمونه‌ی بزرگ‌تر از چنین قابلیتی بی بهره است. در صورتی که دوست دارید تا نمونه‌ی بزرگ‌تر را خریداری کنید، پس باید از کیفیت بهتر نمایش رنگ‌ها و همچنین حاشیه‌های باریک‌تر لذت ببرید. هر دو نسخه از این مانیتور دل در ۳۱ مارس سال جاری میلادی (۱۲ فروردین ۱۳۹۵) روانه‌ی بازار خواهند شد؛ قیمت مانیتور جدید دل ۴۲۹ و ۴۶۹ دلار به ترتیب برای نسخه‌‌ی ۲۳ و ۲۴ اینچی است.

atitude d209c

یکی دیگر از محصولاتی که در این کنفرانس معرفی شد، Latitude 11 5000 بود. این اولترا‌ بوک ۱۱ اینچی که با هدف مشتریان تجاری توسعه یافته، دارای کیبورد جدا شدنی است و می‌توان در صورت نیاز آن را بصورت تبلت مورد استفاده قرار داد. این محصول نیز از ماه آینده‌ی میلادی با قیمت ۷۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات