ایسوس هم مانیتور با اتصال USB-C معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
امسال نه‌تنها لنوو با مانیتور ThinkVision و ایسر با مانیتور H7 پشتیبانی از درگاه USB-C را آغاز کردند، ایسوس نیز مانیتوری را معرفی کرده که این بار فقط یک درگاه دارد: USB-C. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

استفاده از درگاه USB-C باعث می‌شود تا نه‌تنها بتوان تصویر را از طریق پرتوکل DisplayPort به مانیتور منتقل کرد، بلکه در صورت اتصال لپ‌تاپ به مانیتور، امکان شارژ لپ‌تاپ میسر شود. چراکه این درگاه قادر است تا ۱۰۰ وات انرژی را نیز همراه سیگنال‌های تصویر منتقل کند تا در صورت نیاز لپ‌تاپ‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند بتوانند هم‌زمان با ارسال سیگنال، انرژی دریافت کنند.

مانیتورهای که لنوو و ایسر معرفی کردند علاوه بر درگاه USB-C از درگاه‌های دیگر مانند HDMI نیز پشتیبانی می‌کردند، اما مانیتور +MB169C  تنها یک درگاه USB-C دارد و تنها راه انتقال سیگنال به آن همین درگاه USB-C است.

این مانیتور ایسوس ۱۵.۶ اینچی که از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند، قابل حمل است و کاربر می‌تواند آن را همواره خود داشته باشد. این مانیتور از پنل IPS LCD بهره می‌برد و نه‌تنها زاویه‌ی دید وسیعی دارد بلکه دقت نمایش رنگ‌ها در آن سطح بسیار خوبی است.

مانیتور پرتابل ایسوس ۸۰۰ گرم وزن و ۸.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. قیمت مانیتور جدید ایسوس مشخص نشده است. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات