ایسر مانیتور فوق عریض و بسیار باریک خود را با پشتیبانی از USB-C معرفی کرد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
امسال اکثر لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند و کامپیوترها به درگاه USB-C مجهز می‌شوند و حالا در CES نیز شاهد رونمایی از مانیتورهای مجهز به این درگاه هستیم. در ادامه همراه زومیت باشید تا به معرفی نمایشگر جدید ایسر بپردازیم.
تبلیغات

ایسر در CES 2016 مرتبا در حال معرفی محصولات جدید است. ایسر همچون لنوو یک نمایشگر با پشتیبانی از درگاه USB-C معرفی کرده است. با این حال ایسر می‌گوید اولین مانیتور مجهز به USB-C را معرفی کرده است.

نمایشگرهای سری H7 در دو سایز ۲۵ و ۲۷ اینچ و با پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل قادر است ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پشتیبانی کند و از این بابت قادر است رنگ‌ها را بصورت کاملا طبیعی و دقیق نمایش دهد. این مانیتور ایسر از درگاه HDMI و DisplayPort نیز پشتیبانی می‌کند اما اگر علاوه بر این‌ها یک درگاه USB-C نیز دارد تا نه‌تنها انتقال تصویر از طریق این درگاه به نمایشگر میسر شود بلکه امکان شارژ لپ‌تاپ در زمان انتقال تصویر نیز در اختیار کاربر قرار گیرد.

مانیتورهای سری H7 حاشیه‌ی بسیار باریکی دارند و از این رو کاربر به راحتی می‌تواند چند مانیتور را کنار یکدیگر قرار داه و از آن‌ها بهره ببرند.

ایسر مانیتور

قیمت مانیتور جدید ایسر ۴۹۹ یورو در نظر گرفته شده است.

ایسر علاوه بر این مانیتورهای سری R1 خود را نیز به پنل‌های 1080p مجهز کرده است. در این سری مانیتورهای ۲۱.۵، ۲۳.۸، ۲۵ و ۲۷ اینچ عرضه خواهد شد. این مانیتورها نیز حاشیه‌ی بسیار باریکی دارند. پنل این مانیتور تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

مانیتور دیگر ایسر که درنمایشگاه CES 2016 به نمایش در آمده، از نسبت تصویر ۲۱:۹ پشتیبانی کرده و دارای رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این مانیتور از فناوری FreeSync شرکت ای‌ام‌دی پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از آن در بازی‌ها بهره ببرند. این مانیتور گیمرها را هدف قرار داده و قرار است با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات