سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی ۹ مانیتور خمیده روانه‌ی بازار خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در CES امسال نمایشگرهای خمیده متنوعی را به نمایش در می‌آورد.
تبلیغات

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه CES 2015 از دقایقی پیش آغاز شده و با توجه به اطلاعات ارائه شده به‌نظر می‌رسد این کمپانی برنامه‌ی گسترده‌ای برای عرضه‌ی محصولات خمیده دارد؛ این کمپانی در این راستا مانیتور جدید خمیده‌ی خود را معرفی کرد. علاوه بر معرفی این مانیتور، سامسونگ از عرضه‌ی ۹ مانتیور خمیده‌ی دیگر تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

سامسونگ در جریان کنفرانسی در CES 2015 از مانیتور ۳۴ اینچ خود با رزولوشن ۳٫۴۴۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ پرده برداشت. این مانیتور سامسونگ با بهره‌گیری از این نسبت تصویر امکان قراردادن پنجره‌های زیادی را در صفحه‌ی نمایش برای کاربران فراهم می‌آورد که این موضوع کار با کامپیوتر را بسیار تسهیل می‌کند.

سامسونگ برای استفاده از تمام سطح صفحه‌ی نمایش، قابلیت‌هایی را نیز توسعه داده که از جمله‌ی آن می‌توان به ویژگی تصویر در کنار تصویر اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان دو پنجره را به‌ راحتی در کنار یکدیگر قرار داد. این مانیتور از چهار پورت USB‌در پشت بهره می‌برد.

در حال حاضر این مانیتور را باید به‌عنوان بهترین محصول سامسونگ در حوزه‌ی مانتیورها معرفی کرد؛ قیمت مانیتور جدید سامسونگ ۱۲۰۰ دلار است؛ اما بنابر اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی، در آینده‌ای نزدیک و تا پایان سال جاری میلادی، باید شاهد عرضه‌ی ۹ مانیتور خمیده‌ی دیگر از این کمپانی باشیم.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات