ال‌جی یک نمایشگر 31 اینچ 4K را با پشتیبانی از مک و درگاه تاندربولت معرفی کرد

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلیغات

ال‌جی به‌تازگی یک مانیتور ۳۱ اینچ 4K را معرفی کرده که به دلیل پشتیبانی از پورت تاندربولت و سیستم‌عامل مک، گزینه مناسبی برای کاربران رایانه‌های اپل محسوب می‌شود. پنل IPS با رزولوشن 4K می‌تواند گرافیست‌های حرفه‌ای را جذب خود کند. شاید تنها چالش پیش روی ال‌جی برای فروش این مانیتور قیمت ۲٫۴۹۹ دلاری آن باشد.

ال‌جی روز سه‌شنبه از یک نمایشگر ۳۱ اینچ دیجیتال سینما با رزولوشن 4K یا ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل رونمایی کرد؛ قیمت مانیتور جدید ۲٫۴۹۹ دلار است. این بدان معنا است که این مانیتور ال‌ جی با آی‌مک ۲۷ اینچی جدید اپل با رزولوشن 5K یا ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل هم‌قیمت است! البته کاربران اپل از ارائه یک مانیتور بزرگ 4K که با مک و تاندربولت سازگار است خوشحال خواهند شد.

شاید مهم‌ترین نقطه قوتِ مانیتورِ دیجیتال-سینمای ال‌جی که باعث فروش آن خواهد شد، پنل ۳۱ اینچی IPS آن باشد که از فناوری‌های Maxx Audio و فضای رنگی Adobe RGB بهره‌مند است و بر طبق ادعای ال‌جی، کیفیت تصویر عالی، دقت رنگ بسیار بالا و تصاویر واضح را ارائه می‌کند.

lg-4k-mac-monitor

ال‌جی می‌گوید که این مانیتور را برای حرفه‌ای‌ها ساخته تا بتوانند محتوای 4K را در یک رزولوشن ایده‌آل، بدون نیاز به تغییر مقیاس تصویر ویرایش کنند.

طراحی این مانیتور نیز مناسب و ارگونومیک است و به دلیل حاشیه‌های باریک، تقریبا تمام آنچه که دیده می‌شود، تصویر است. به لطف پشتیبانی از استاندارد رنگ DCI، مانیتور جدید ال‌جی برای ویرایشگران ویدئو نیز ایده‌آل خواهد بود.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا این مانیتور با این قیمت می‌تواند کاربران مک را به سمت خود جذب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات