دل نمایشگر ۳۴ اینچ منحنی شکل خود را با رزولوشن WQHD معرفی کرد

شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
هفته‌ی گذشته ال‌جی از مانیتور ۳۴ اینچ منحنی شکل خود رونمایی کرد و حالا دل نیز یک نمایشگر در همین سایز را با نام U3415W معرفی کرده است. این محصول اولین نمایشگر منحنی شکل دل به شمار می‌رود که برای گیمرها و علاقمندان به بازی تولید شده است.
تبلیغات

مانیتور ۳۴ اینچ جدید دل از رزولوشن WQHD یا ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این رزولوشن نسبت تصویر ۲۱ به ۹ را ارائه می‌کند.

دل ادعا می‌کند که طراحی مانیتور جدید این شرکت به شکلی است که گیمرها مجبور نباشند سر خود برای دنبال کردن کارکتر بازی خیلی حرکت دهند. به دلیل بزرگ بودن ابعاد این کلاس از مانیتورها، استفاده از آن‌ها از فاصله نزدیک با حرکت مداوم سر و گردن همراه است چرا که با یک دید نمی‌توان کل صفحه را مشاهده کرد. اما دل ادعا می‌کند که نسبت طول و عرض مانیتور این شرکت به شکلی در نظر گرفته شده است که این مشکل را برای کاربر ایجاد نکند.

مانیتور دل از درگاه‌های HDMI 2.0، MHL، DisplayPort و mini DisplayPort پشتیبانی می‌کند. یک اسپیکر استریو دو کاناله ۹ وات نیز برای این مانیتور در نظر گرفته شده است. پایه نمایشگر جدید دل، به شکلی طراحی شده که کاربر بتواند آن را در هر زاویه‌ای که تمایل دارد تنظیم کند.

دل همچنین مانیتورهای جدید خود را طوری طراحی کرده است که به‌راحتی بتوان چند دستگاه از آن‌ها را به یکدیگر متصل کرده و یک نمایشگر واحد و بزرگ را با آن‌ها تشکیل داد. حاشیه دور این مانیتورها نیز بسیار باریک در نظر گرفته شده است تا اتصال مانیتورها به یکدیگر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مانیتور جدید دل از ماه آینده در بازار چین عرضه می‌شود و کمی بعد نیز وارد بازار جهانی خواهد شد. هنوز قیمت مانیتور جدید دل اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات