مانیتور ۲ به ۱ فیلیپس برنده جایزه طلایی کامپیوتکس شد

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
فیلیپس مانیتور جدید ۳۸ اینچی خود را با حاشیه‌ی باریک به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴ آورده است.
تبلیغات

فیلیپس در نمایشگاه Computex 2014 از مانیتور جدید خود با طراحی منحصر به‌ فرد رونمایی کرد. این نمایشگر ۳۸ اینچی در واقع ترکیبی از دو مانیتور است که به یکدیگر چسبیده اند. مزیت اصلی این مانیتور نسبت به دو مانیتور جداگانه، حاشیه بسیار کم بین دو نمایشگرها است که کار با آن را لذت بخش‌تر می‌کند.

فیلپس این مانیتور را دو به یک می‌نامد و قرار است این محصول در پاییز امسال با نام مانیتور فیلیپس 19DP6QJNS عرضه شود. مانیتور ۳۸ اینچ جدید فیلیپس از ترکیب دو مانیتور ۱۹ اینچ شکل گرفته که حاشیه دور آن تنها ۳.۵ میلی‌متر است.

از آنجایی که هر دو مانیتور از پنل IPS LCD بهره می‌برند، زاویه آن‌ها وسیع است و از این رو به راحتی می‌توان از آن‌ها برای امور مختلف بهره برد.

مزیت دوم این نمایشگر دو به یک، نسبت به دو نمایشگر مستقلی که در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم آن است که این محصول یک پایه دارد و از این رو فضای کمتری را نیز اشغال می‌کند. پایه این محصول به شکلی طراحی شده است که تا ۲۲.۵ درجه تغییر می‌کند تا کاربر بتواند به زاویه دید ایده‌‌آل خود دست یابد.

نمایشگر دو به یک فیلیپس از ورودی‌های مختلف تصویر از جمله DisplayPort و VGA روی مانیتور اول و یک VGA و یک MHL HDMI در نمایشگر دوم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این‌ها دو پورت USB نیز در این نمایشگر در نظر گرفته شده است. وجود درگاه MHL امکان اتصال ابزارهای موبایل به نمایشگر را میسر می‌کند تا کاربر بتواند از طریق آن ویدیو یا بازی‌ مورد نظر خود را بر روی یک نمایشگر بزرگ اجرا کند.

مانیتور دو به یکِ فیلیپس برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب است. این نمایشگر برای استفاده در محیط‌ نرم‌افزارهای اداری، مقایسه کنار به کنار دو سند یا طراحی در نرم‌افزارهای CAD و اموری از این دست ایده‌آل به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات