AOC مانیتور 28 اینچی 4K خود را با قیمت 537 دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی AOC مانیتور ۲۸ اینچ 4K خود را با نام مدل U2868pqu رونمایی کرد.
تبلیغات

تولیدکنندگان تلویزیون‌ها و صفحات‌نمایش همچون شعبده‌بازانی هستند که هر روز با یک فناوری و ویژگی جدید سعی در جذب مخاطبان دارند. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به استفاده از پخش سه‌بعدی تا تعبیه امکاناتی برای تجربه‌ی واقعیت مجازی اشاره کرد. این روزها بسیاری از توجهات به سمت توسعه‌ی صفحات‌نمایش با رزولوشن 4K جذب شده است.

به‌نظر می‌رسد استفاده‌ از رزولوشن 4K برای افرادی که به فعالیت‌هایی همچون انجام بازی‌ها، طراحی یا تماشای فیلم می‌پردازند، بسیار اغوا‌کننده باشد؛ اما قیمت بالا یکی از اصلی‌ترین عواملی است که می‌تواند منجر به روی‌گرداندن بسیاری از علاقمندان برای خرید یک مانیتور یا تلویزیون با رزولوشن 4K گردد. هرچند نمونه‌هایی با قیمت ۶۰۰ دلار نیز توسعه‌داده شده‌اند، اما این قیمت دربردارنده‌ی امکانات بالایی نیست؛ اگرچه یکی از بازیگران موجود در حوزه‌ی تولید مانیتورها معادلات را بر هم زده است. مانیتور 28 اینچ AOC کیفیت بالای صفحات‌نمایش AOC را در کنار قیمت مناسب در اختیار علاقمندان قرار داده است.

AOC ‌اخیرا از مانیتور 28 اینچ U2868pqu پرده برداشته که دارای زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه است و این خبر خوبی برای افرادی است که علاقه‌ای به ایجاد سایه روی صفحه‌ی نمایش خود ندارند. این مانیتور AOC قادر است تا روشنایی 300 کاندلا بر مترمربع را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ضمناً رفرش رِیت این صفحه‌ی نمایش 60 مگاهرتز است. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این مانیتور 3,840 در 2,160 است که یقیناً می‌تواند رضایت بسیاری از گیمرها و همچنین طراحان را جلب کند.

AOCInt

در مورد قابلیت‌های ارتباطی نیز باید به لینک دوگانه‌ی DVI، HDMI و پشتیبانی از پورت Display اشاره کرد. وجود بلندگوهای داخلی نیز رضایت برخی از کاربران را که نیاز چندانی به استفاده از بلندگوهای قوی ندارند، برطرف خواهد کرد. قیمت مانیتور معادل 537 دلار است. این مانیتور از اول ژوئن سال جاری که مصادف با 9 خرداد است روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات