احتمالا Vega Iron 2 از پنتک اولین تلفن‌هوشمند عرضه شده به‌همراه اسنپ‌دراگون 805 خواهد بود

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
کوالکام تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 خود را نوامبر سال 2013 میلادی معرفی کرد و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در آن زمان، انتظار می‌رفت تا اولین ابزار‌های مجهز به این تراشه در نیمه‌ی ابتدایی سال 2014 میلادی به بازار عرضه شوند. حال گزارش شده که شاهد عرضه‌ی اولین تلفن‌هوشمند با این تراشه در اردیبهشت ماه خواهیم بود. شاید اولین تلفن‌هوشمند که با بهره‌گیری از این تراشه‌ی قدرتمند به بازار عرضه شود، Vega Iron 2 پنتک باشد.
تبلیغات

هرچند این تلفن‌هوشمند هنوز بصورت رسمی معرفی نشده است، اما براساس اطلاعات و تصاویری که توسط وب‌سایت ژاپنی TechOrz منتشر شده، این تلفن‌هوشمند علاوه بر بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805، شامل یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و 3 مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی است. از دیگر امکانات این تلفن‌هوشمند می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی و باتری 2,800 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این تلفن‌هوشمند به احتمال فراوان به‌همراه اندروید 4.4 به بازار عرضه خواهد شد.

برخلاف نسل پیشین این Vega Iron که سال پیش فقط برای بازار کره‌ی‌جنوبی عرضه شد، این نسخه وارد بازار‌های بین‌الملل خواهد شد. این تلفن‌هوشمند دارای کد IM-A910D است که با همین کد به بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 با استفاده از چهار هسته‌ی پردازشی Krait 450 با فرکانس کاری 2.5‌گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 420 بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات