تلفن G3 ال‌جی ضدآب و ضد گرد و غبار خواهد بود

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارشی که امروز در رسانه‌های کره‌ی‌جنوبی منتشر شده است، گویا قرار است جی 3 ال‌جی نیز ضدآب و ضد گرد و غبار باشد. گویا ضدآب و ضد گرد و غبار بودن رفته رفته به یک استاندارد در میان تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی تبدیل می‌شود.
تبلیغات

با عرضه‌ی نسخه‌ی ضدآب اکسپریا Z سونی در نمایشگاه CES اغلب ابزارهای‌هوشمند سطح بالای سونی از این امکان برخوردار شدند، همچنین سال گذشته نیز نسخه‌ای از گلکسی S4 با خاصیت ضد آب بودن به بازار عرضه شد.

برخی دیگر از تلفن‌های‌هوشمند سایر تولیدکنندگان چون دروید موتورولا نیز قادر است تا در برابر برخی از آسیب‌ها تلفن‌هوشمند و محتویات داخلی را محافظت کند. همچنین کالبدشکافی HTC Droid DNA نشان از بهره‌گیری از برخی ویژگی‌های مقاومتی در ساختار این تلفن‌هوشمند دارد. همچنین Butterfly اچ‌تی‌سی نیز دارای گواهی IPX5 است که این تلفن‌هوشمند را در برابر قطعات مایعات در منافذ محافظت می‌کند.

آخرین تلفن‌هوشمند اندرویدی که اخیرا به جمع ابزارهای ضدآب اضافه شده، گلکسی S5 است که دارای گواهی IP67 است. در میان مدل‌های آتی پرچمداران اندرودی که در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهند شد، جی 3 و اچ‌تی‌سی وان جدید قرار دارند که به احتمال فراوان جی 3 جزو به جمع ابزار‌های برخوردار از این ویژگی اضافه خواهد شد، ولی اچ‌تی‌سی مدل پرچمدار خود را هنوز در این وادی وارد نخواهد کرد. اما تا به اینجای کار بیشترین مقاومت در برابر نفوذ مایعات متعلق به تلفن Xperia Z2 سونی است که توانسته گواهیIP58 را در این زمینه کسب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات