تصاویر تلفن Oppo Find 7 دو هفته‌ پیش از معرفی رسمی آن فاش شد

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید کمپانی Oppo در نظر دارد تا در تاریخ 28 اسفندماه تلفن‌هوشمند جدید خود را معرفی کند و برای حفظ هیجان و حس انتظار در علاقمندان به محصولاتش تلاش خود را برای مخفی نگه داشتن این محصول تا زمان عرضه آن انجام داده است. اما گروه طراحی Red Dot‌ تصاویری از این تلفن‌هوشمند را که Find 7 نام دارد، به اشتراک گذارده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات و شایعاتی که پیش از این در مورد این تلفن‌هوشمند منتشر شده است، Find 7‌ از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی بهره خواهد برد. این تلفن‌هوشمند بسیار با شکوه‌تر و مجلل‌تر از Find 5 بوده و همچون نسل پیشین در آن از یک چراغ ال‌ای‌دی برای اطلاع از وجود اعلانیه بهره گرفته شده است. بر خلاف شایعاتی مبنی بر استفاده از یک سنسور 50 مگاپیکسلی در این تلفن‌هوشمند، شاهد استفاده از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در این نمونه هستیم.

به‌نظر می‌رسد هنوز رقیبی برای تلفن‌هوشمند 41 مگاپیکسلی نوکیا به بازار عرضه نخواهد شد. علی‌رغم عدم تعبیه یک سنسور 50 مگاپیکسلی در این تلفن‌هوشمند، علاقه‌مندان به محصولات Oppo نمی‌توانند از محصول جدید این کمپانی ناراضی باشند، چراکه استفاده از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن qHD در کنار مشخصات فنی بالا مجموعا این تلفن را به یک محصول قابل توجه و باکیفیت بدل می‌سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات