آیا نکسوس 6 نسخه محدودتری از پرچمدار G3 ال‌جی خواهد بود؟

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان می‌دهند که همانند دو دستگاه نکسوس پیشین، Nexus 6 نیز توسط ال‌جی تولید خواهد شد. رئیس بخش اندروید و کروم گوگل، آقای ساندار پیچای هفته پیش در کنگره جهانی موبایل گفت که Nexus 6 تا اواخر نیمه دوم سال جاری معرفی نخواهد شد. این موضوع با توجه به سنت گوگل مبنی بر ارائه دستگاه‌های نکسوس در حوالی ماه اکتبر منطقی به نظر می‌رسد. حال یک منبع به وب‌سایت گیزمودو اعلام کرده که نکسوس بعدی نیز توسط ال‌جی تولید خواهد شد و در اصل یک نسخه محدودتر از پرچمدار بعدی این شرکت یعنی LG G3 خواهد بود.
تبلیغات

 گفته می‌شود که ال‌جی، پرچمدار G3 خود را در سه‌ماهه دوم سال جاری معرفی خواهد کرد که بنا بر اطلاعات بدست آمده احتمالا از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Quad-HD بهره برده و بر مبنای بازنگری‌های جزئی در G2 طراحی و تولید خواهد شد. گوشی G3 ممکن است اولین دستگاهی باشد که از سیستم روی یک چیپ اختصاصی خود ال‌جی بهره می‌گیرد که قرار است این SoC جدید نیز در سه‌ماهه دوم سال 2014 رونمایی شود. البته شایعات دیگری نیز به گوش می‌رسد که اشاره به استفاده از چیپ Snapdragon 805 کوالکام در این دستگاه دارد. انتظار می‌رود سایر مشخصات سخت‌افزاری نیز، دنباله‌روی از دستگاه‌های پرچمدار این روزهای بازار باشد که عبارت است از 2 یا 3 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسل مجهز به لرزش گیر تصویر که تا کنون تنها در دستگاه‌های ال‌جی، نوکیا و HTC شاهد آن‌ها بوده‌ایم، و یک باتری بزرگ.

اگر شایعات موجود در خصوص بهره‌گیری ال‌جی از صفحه‌نمایش QHD در G3 صحت داشته باشد، احتمالا این صفحه‌نمایش راه خود را به Nexus 6 نیز باز خواهد کرد. شایعاتی نیز مطرح شده‌اند که بر اساس آن‌ها ال‌جی علاوه بر کار بر روی Nexus 6، وظیفه آماده‌سازی و تولید ساعت هوشمند گوگل را نیز برعهده دارد که گفته‌ می‌شود در ماه می در کنار تبلت نکسوس 8 معرفی خواهد شد که احتمالا توسط ایسوس تولید می‌گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات