سونی اپلیکیشن خبرخوان اختصاصی Socialife News را برای تمامی تلفن‌های اندرویدی عرضه نمود

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌های خبرخوان و مجله‌های الکترونیکی که در آن مطالب سایت‌های دلخواه و موضوعات مورد علاقه  خود را مشاهده و دنبال می‌کنید این روزها به مراتب جایگزین وبگردی سنتی شده‌اند. یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند در این زمینه، اپلیکیشن اختصاصی Socialife News تولید سونی  است که تا پیش از این در انحصار خانواده سونی بود. اما بالاخره این اپلیکیشن راه خود را به سوی تمامی اندرویدی‌های نسخه بالاتر از آبنبات پاستیلی باز خواهد کرد. با ما برای جزئیات بیشتر همراه شوید.
تبلیغات

اپلیکیشن Socialife News یکی از برترین اپلیکیشن‌های خبرخوان حاضر است که به کمک آن می‌توانید از مطالب و اخبار بیش از 250 گروه خبری اجتماعی یا سرگرمی مطرح و مشهور که با سونی در تولید این اپلیکیشن همراه شده‌اند، بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید فیدهای وبسایت‌های دلخواه خود را نیز به این اپلیکیشن اضافه نمایید تا بتوانید یک مجله الکترونیکی با موضوعات دلخواه خود داشته باشید. این اپلیکیشن علاوه بر نمایش مطالب وبسایت‌ها در قالب رابط کاربری جذاب خود، امکان رصد فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان را نیز می‌دهد.

fifa for blog 04mar2014

این اپلیکیشن که تا به امروز در انحصار خانواده اکسپریا و بعضی لپ‌تاپ‌های سونی بوده است، برای تمامی اندرویدی‌هایی که نسخه اندروید آن‌ها آبنبات پاستیلی یا بالاتر است در دسترس خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که با ارائه این نسخه، بعضی از باگ‌های این اپلیکیشن در تلفن هوشمند Xperia SP که سبب خارج شدن از برنامه می‌شد نیز رفع شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات