امکان شخصی‌سازی تصویر پس‌زمینه در ویندوز فون 8.1 فاش شد

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
یکی از ویژگی‌های شخصی‌سازی مهمی که بروزرسانی Windows Phone 8.1 مایکروسافت را همراهی خواهد کرد قابلیت تغییر تصویر پس‌زمینه دستگاه توسط کاربر است. حال بر اساس تصویر فاش شده به خوبی می‌دانیم که این ویژگی به چه نحو عمل کرده و به نمایش در خواهد آمد.
تبلیغات

 بر اساس تصویر بدست آمده، به‌جای اینکه شاهد عوض شدن تصویر پشت رابط مدرن ویندوز فون باشیم، به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته امکان تغییر تصویر به نحوی که کاشی‌های زنده را نیز پوشش دهد را برای کاربران فراهم کند. شما می‌توانید نحوه بهره‌گیری از این ویژگی را در تصویر بالا مشاهده کنید که کاشی‌های زنده موجود، حالتی موزاییک مانند به تصویر انتخابی داده است. متاسفانه برخی منابع گزارش می‌کنند که تمامی اپلیکیشن‌ها قابلیت همخوانی با این ویژگی را نخواهند داشت اما کاربران خواهند توانست رنگ دلخواه خود را برای موارد اینچنینی تعیین نمایند.

نسخه 8.1 پلتفرم موبایل مایکروسافت علاوه بر پشتیبانی از تغییر تصویر زمینه، امکاناتی نظیر حرکات لمسی جدید، بستن چند اپلیکیشن بصورت همزمان، مرکز اطلاع رسانی جدید و به احتمال زیاد یک دستیار صوتی قدرتمند با استفاده از Cortana خواهد داشت. با توجه به کیت توسعه نرم‌افزاری که در دسترس قرار گرفته اطلاعات خوبی از آنچه در ماه آوریل (فروردین ماه) می‌توان انتظار آن را داشت در دست داریم. انتظار می‌رود در آوریل پیش رو مایکروسافت، توسعه‌دهندگان پلتفرم خود را با ویژگی‌های جدید نسخه 8.1 تغذیه نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات