گوشی لومیا 630 نوکیا با سیستم‌عامل ویندوز فون 8.1 فاش شد: صفحه‌نمایش 4.5 اینچ، اسنپدراگون 400 و یک گیگابایت رم

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون لومیا در مدل‌های بسیار متعددی عرضه می‌شوند که همگی شباهت‌های اساسی و در عین حال ویژگی‌های منحصر به فردی را با خود به همراه دارند. در این میان به نظر می‌رسد به زودی با یک نمونه خوش‌قیمت از این سری با نام Nokia Lumia 630 روبرو خواهیم بود که ویژگی‌های محدودی از آن تا کنون فاش شده است.
تبلیغات

 اطلاعات بدست آمده از لومیا 630 توسط وب‌سایت چینی Winp.cn فاش شده است که یک تصویر خبری را از این گوشی بدست آورده است. در تصویر بالا، لومیا 630 در سمت چپ قرار گرفته و در کنار آن شاهد قرارگیری لومیا 1320 در وسط و لومیا 1520 در سمت راست هستیم. با توجه به این تصویر و اطلاعاتی که در دست است، لومیا 630 یک گوشی در رده‌ی دستگاه‌های مقرون به‌صرفه خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه در دست نیست اما بنا بر خصوصیات بدست آمده از سایت Baidu، این گوشی از یک صفحه‌نمایش 4.5 اینچ با رزولوشن قابل قبول 854 در 480 بهره می‌گیرد و در درون پوسته‌ی دستگاه نیز شاهد استفاده از پردازنده میان رده اسنپدراگون 400 با همراهی یک گیگابایت رم خواهیم بود. همچنین در میان اطلاعات فاش شده گفته می‌شود که لومیا 630 بصورت پیش‌فرض با همراهی ویندوز فون 8.1 عرضه خواهد شد که آن را در زمره اولین دستگاه‌های مجهز به این نسخه از پلتفرم مایکروسافت تبدیل خواهد کرد. وب‌سایت فاش کننده مدعی است که این دستگاه از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد و در نیمه آوریل شاهد آغاز عرضه آن در چین خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات