بلندگوهای S-Force اکسپریا Z2 در مقابل ‌BoomSound اچ‌تی‌سی وان

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که یکی از علاقمندان به اخبار دنیای فناوری باشید، مطمئنا شاهد معرفی اکسپریا Z2 در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون بوده‌اید. این تلفن‌هوشمند از قابلیت‌های زیادی در زمینه صدا پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی آن می‌توان به بلندگوهای استریو و نویز‌گیر داخلی اشاره کرد. نویزگیر داخلی، امکان پردازش سیگنال صدا در داخل تبلت یا تلفن‌هوشمند را میسر می‌کند. اما این تلفن‌هوشمند در برابر اچ‌تی‌سی وان و سیستم BoomSound چه حرفی برای گفتن دارد؟
تبلیغات

اچ‌تی‌سی اولین کمپانی تولیدکننده‌ی تلفن‌های‌هوشمند است که در تلفن خود از بلندگوهای دوگانه در جلوی دستگاه بهره گرفته است. همچنین استفاده از فناوری BoomSound منجر به رقم خوردن خروجی 93 دسیبل برای این بلندگوها شده است. سونی سیستم مورد نظر برای خروجی صدا از طریق بلندگوهای جلو را S-Force Front Surround Sound نام نهاده است، اما هنوز جزئیاتی از نحوه‌ی عملکرد این سیستم را ارائه نداده است.

برای مقایسه‌ی خروجی این دو سیستم یک آهنگ در دو تلفن‌هوشمند پخش شد و حجم صدای خروجی نیز در آخرین حد خود قرار گرفت. هرچند محل فیلم‌برداری و انجام آزمایش بسیار پر سر و صدا است، اما می‌توان تفاوت فاحش بین کیفیت خروجی این دو تلفن‌هوشمند را به روشنی ملاحظه کرد. برای یافتن پاسخ ویدیویی که در ادامه آمده است را تماشا کنید:

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات